En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey |
|
||||||||||
|
Sen gidene dek… Ellerim hiç terlemedi ki benim Dipsiz boşluklarda kalana dek yüreğim… Artık hiç ısınmayacağını bildiğin halde Koynundan başımı alıp Gelişigüzel bıraktın sevgili Bir daha asla bir erkeğin omuzlarına yaslanmayacağım Seni hatırlamaktan korktuğum için Ve “kırmızı çilekli yorganımı” kullanmayacağım “tam bana biçilmiş kaftan!” ı unutabilmek için kışın ellerimi ısıtan ellerin olmadı hiç ilkbahardı seni tanıdığımda o gece de, muhtemelen, kırmızı çileklerdi bedenimi ısıtan kalbimi sorma, sonra gittin; bir yaz günü; yazın ortasında birgün; hava gölge de 35 derece ben ortanında ortasında boynum bükük, başım ellerimin arasında kalbimi sorma; şimdi kimbilir nerde; kiminlesin? Birtanen olmadım hiç ben senin Doyasıya yaslanamadaım omuzlarına Yaslanmaya çalışma tüm ağırlığınla canıma, Sana ait değilim Soğuk kalsa da sonsuza dek acıma gözyaşlarıma, Şimdi doyasıya yaslanılmayan omuzların Milyon sevgiye açık kalbin Bomboş gözlerin Soğuk ve sıradan ellerinle uğurluyorum seni yeni bir aşka yolun açık olsun sevgili.. bana gelen yollar kapandı sonsuzluğa sen artık benim istediklerimi veremezsin benden götürdüklerini “hiç” miş gibi ellerim avucuna değmemiş gibi hemen şimdi konabilirsin bir başka dala izin verme kanadını kırmalarına… canım diyenlere hiç inanma onların canı olmadın sen ne de ben! Yalnızız sevgili Bizi istemiyorlar bu gezegende Aşk canımı alsın ki Tasarlanmış bir sonla gidiyoruz ölü aşkların mezarlığına Hayvanların ruhları olduğuna inanlardanım Ölümlerinin göğe yazılacağı gecelerde Ben seni düşünüp Başım dizlerimde ağlıyor olacağım Sen uyu…..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S e m r a B a k a n, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |