Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
atışını duymak için, ya da elim bağrımda öylece kaldığında yaşamak çok romantik bir şeydir. çarparken, sanki diyor mutluluktan başka şey yok! karşıda parkta, oturan hikayeler, oynayan, hikayelerini yeni yazmaya başlamış çocuklar, güneş sızan kahkahaları yok mutluluktan başka bir şey. bir daha gelmeyecek ne eve ne de başka bir yere yalvarsam yakarsam da umursamayacak yokluğuna alışmayıp anılarını saklayacağım hiç anlamayacağım! resmi vitrinde dururken arada albümlere bakarken onda duraksayacağım. hiç anlamayacağım, ne onu ne diğerlerini üstelik ben de aynısını yapacakken… ayrılık göz göre, yürek bile beklenirken bu gizemiyle yaşamak, çok romantik bir şeydir. sevgilinin mağrur göğsünde bir müzik değiyor elime ritm sürekli tekrarlıyor kendini yaşamak diyor her seferinde şu an seninle çok romantik bir şeydir… değildir 4 duvar ailenin yanında başkasın aslında içinde huzur, içimde huzur, sırtım sürekli sıvazlanıyor hissiyle çıkmaya hazırlandığım yaşam çok romantik bir şeydir… kan yağarken evlere yollara görüp sıkışan kalbime götürüyorum elimi, yaslıyorum diyorum, “dayan vazgeçme benden ben de bilmiyorum sonunu orada kan olmak mı , burada kan ağlamak mı, ölmek mi, yaşamak mı hangisi, çözümsüz, çünkü anlamıyorum doğamı!” aynı anlamaz bakışla bir çocuk televizyonda çok fazla diyor sanki ne demek ölmek? demek yaşamak aslında beklemekmiş öldürülmeyi?! ya ölüyor ya da yaşarsa öldürüyor gerçeğini yazanlar hikayesini imzalamıyor! ayrılıklar acısız onun için sevmek sadece ayrılık onun için! bakışı diyor ki bana: garip gelecek belki sana ama benim için yaşamak kalbimin atması çok romantik bir şeydir… çarpmak isterken durdurulan kalp hikayesini kendi bitiremediği için çok romantik bir şeydir… elimi kalbime koyduğumda atışını duymak için, ya da elim bağrımda öylece kaldığında yaşamak çok romantik bir şeydir ölüm oldukça.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © serpil dilbaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |