..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Halk Öyküleri > sevgierol




27 Aralık 2010
Süper Baba  
SÜPER BABA

sevgierol


SÜPER BABA


:AHDJ:
Bana bir masal anlat baba,
içinde tüm oyunlarım,
kurtla kuzu olsun sekerle bal.
Baba bir masla anlat bana,
içinde deniz ve balıklar yağmurla kar olsun,
güneşle ay.
Anlatırken tut elimi uykuya dalıp gitsem bile bırakıp gitme sakin beni (2x)
Bana bir masal anlat baba içinde tüm sevdiklerim,
içinde İstanbul olsun.
Bana bir masal anlat baba içinde tüm oyunlarım,
kurtla kuzu olsun,
sekerle bal.
Baba bir masal anlat bana içinde tüm sevdiklerim,
içinde İstanbul olsun.
Oya Küçümenin sesi ve Yeni Türkü’nün flütü ile çıkan güzel bir müzik tir. Dizi 1993' te başlamış 1997'de bittiği zaman üzülmüştüm, Ama sonu mutlu bitmişti.
Hatırladığım final bölümünü anlatacağım. O gece nihatla(Sümer Tilmaç ile) Fikret içmişlerdir, Fikret isyan etmiştir. İpek gitti onun ardında bir şey yapamadım. Deniz (Şevval Sam) gitti bir şey yapamadım. Elif (Bennu Yıldırımlar) gidiyor “kimse benim halimi sormuyor ben buranın parçası oldum.” tıpkı iskele gibi. “Ben bittim nihat. Elif ’e kal diyemedim”. nihat ta “senin çocukların var be oğlum yapma der” (Fikret de o anda kepenklere asılır sarsar).Ben öldüğümde her “kıyak adamdı, kendini değil hep başkalarını düşündü diyecekler” dedi.
Ve sabah çocuklar babasıyla iskelede konuşurlarken “hadi gidip elif’i alda gel” diye telkin verdiler. Ve o anda nihat arabanın anahtarını atar, Fikret anahtarı kaptığı gibi havaalanına gider. Elif ‘i uçağın kapısında bulur on’a “dur seni almaya geldim” dedi. Beraber Nihat’ın düğününe gelirler ve dans ederler ve dizi biter.
Başka bir sahne ise; Denizi saplantılı sevgilisinden kurtarmak için gittiklerinde çatışma çıkmış ve Fikret hapse düşmüştür. Suçsuzluğu kanıtlanıp hapisten çıkarken, yaralı olarak buldukları kuşu tedavi ettikleri kuşu uçururken Selçuk yöntem ile birbirlerine baktıkları sahneyi unutmadım. Bennu yıldırımlar dizide rockçı sözünü esirgemeyen bir kızdı ve bir lafını unutmuyorum; Fikret ile bir şey konuşacaklardır; Hadi uzayın bakalım dedi. Şimdi bin bir gece dizisinde yaşlı adamı oynayan Metin Çekmez: Cevdet karakterindeydi S.B dizisinde içkici karısına bakmayan adamdı, pazarcıydı.
Sevinç Erbulak (Zeynep) dizide lise öğrencisiydi; Şimdi bir çocuk annesi, sinema da başrol oynayan bir oyuncudur.
Başka hiç bir dizi de bu kadar içten ve samimi bir anlatım yoktu. Sımsıcak aile dizisiydi ve bir erkek etrafında anlatılan aşk kavramı başka dizilerde hep kadın üzerinden anlatıldı.
Halka yakın başka bir dizi yapıldığını hatırlamıyorum. Ya siz.
Şimdiki dizilerde hep zengin burjuva sınıfı mağdur kadın zengin ailenin problemleri anlatıldı.
Sizin de aklınızda kalan başka sahne var mı?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Japonya [Şiir]
Müzik Sevismek mi [Şiir]
Evlenmeden Olabilir [Roman]
Yaşam Koçu [Deneme]
Ermenistan [Eleştiri]


sevgierol kimdir?

güzel şeyler

Etkilendiği Yazarlar:
aklıma gelmedi


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © sevgierol, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.