Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates |
|
||||||||||
|
açınca kanalı Kemal Sunalım gidişin yerini doldurur(!) oldu adisi banalı Kemal Sunalım beceriksiz şahı vezir vüzera sokarlar adamı erden mezara başta eşoğleşek olmak üzere her sözü manalı Kemal Sunalım sır tutarmı saçın ağarmış teli biz alışmışız el sopalı deli belki de toplumu ihyaya veli bir sevda masalı Kemal Sunalım senaryo dert tasa sende ton ile çıkardın kısa şort yahut don ile genelde biterdi mutlu son ile filimin finalı Kemal Sunalım tiviğnin başları bu en mühim an yegane lüksümüz etmişiz iman gözlerin arıyor sığınak liman gülümser simalı Kemal Sunalım köyünde sürerdin çorak kıracı her filim çekerdin ne büyük acı bir evkaf memuru evde kiracı virane binalı Kemal Sunalım tılsımın ne idi ince espiri? içten doğaçlama komikce biri? bu işin zatına mahsus baş piri güldürme çabalı Kemal Sunalım ölümde vız gelir özledik gayrı gül cemalin göster sevabı hayrı ahrette düşersek bu senden ayrı boynuna vebali Kemal Sunalım.. ......................... başında şairlik denen illeti fazilet içinde yanan bir kordur sen sen ol pek illet etme milleti ağlatması kolay güldürme zordur sür menzile kalem binme tay ata başvurma laf sözün kokmuş bayata velhasıl insanı böyle hayata bağlatması kolay öldürme zordur zorbalar ister tek dehşet saçmayı isteme gerçekten fazla kaçmayı göğüse ciletle faça açmayı yeğletmesi kolay dildirme zordur mahsur yok margarin filan çalınır ikisi aynı an tüm aç kalınır aslanın ağzından ekmek alınır yağlatması kolay böldürme zordur kulağın acır un sermektir ipe iğne batırt morfin dolu bir tüpe bit pazarından üç kuruşa küpe sağlatması kolay deldirme zordur durmadan kaybına uğrarsın değer işsiz güçsüz aylak gezersen eğer psiko sorun var bununla ciğer dağlatması kolay bildirme zordur aniden çıldırdın ara acili elbisen olacak cici bicili kabartma sabıka ile sicili çağlatması kolay sildirme zordur..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |