Dünya hiçbir padişaha kalmadı, sana da kalmayacaktır. -Nizamî |
|
||||||||||
|
ki.. cennet bahçesi bağlar.. tarafında kırk konaklar var kapımda maraba da.. sen sine'yi açsan bâda konforu rahatı sağlar.. hani kurulsan hamaklar.. sana açık bin bâb ile.. her yanı benzer Babil'e elbet yetişmesi kâbil sulansa asma kabaklar mekanı cenneti âlâ olsun cet atamın hâlâ mirası yemekteyim.. dek mahşere.. mudrik uşaklar.. erzakta çekmezsin ezâ.. en öne bindirsem kezâ.. getirsin taze bonfilen filomdan kalkan uçaklar sarrafiye kuyum türü dükkanlarım sürü sürü bir koridor boyu yürü duvarda altın varaklar envai tür.. tarla arsa.. icarından gelir parsa arpa buğday zer başaklar biçemez tırpan oraklar dikenli tel ile çitli şanına yaraşır çiftlik içerde oğlaklı keçi büyükbaş manda malaklar zevcem bilirler.. arkandan gelirler.. önden yürü sen salarak tarlaya sürü yaydıram ekin başaklar bu mart doldursun yaşını yedirem sana başını küçük kuzumun.. beynini sunam.. içre zer tabaklar.. her emrine kahya verem yat şemsine tente gerem üstüne sim işli örtü alta kuştüyü yataklar hayalin gibi gelinlik kemeri var tam belinlik pembe elmas işli taclar kim bir an için duraklar sen hiç çıkma izdivaca bulunmaz ben gibi koca acep emsali dengim var? keserim kurban adaklar sanada bir tattırayım ince ince attırayım kebâbın ara.. kimyon tür bahârat.. biber sumaklar sersem bu dala ah maksat gölge el dokuma halı yahut diksem asma dalı eylesem sana çardaklar aç aç hele bir göreyim avuca alıp süreyim o beyaz eline kına seyre dal al renk şafaklar yapam hele nikah akti ödemeler bende nakti var yat uyu öğle vakti günde yanmasın yanaklar sunam sana pınar şaşal utanma kız yanaş al al halhalı hatıra sakla tak üzerine ayaklar bana evet demişliğin bir Aydın da yemişliğin olmaya sebeb.. avlasam kürk verir sana vaşaklar ürkerek hoplama sakın namluya sürünce mermi hedefi hırsız harami servete düşman odaklar aniden bastırsa dolu sapı yapış şemsiyemin ıslatma kuru tut saçı sonra bak zonklar şakaklar ne demek efendim yazlık olmazmı hem önü sazlık gündüz vakti yüzer kazlar gece kurbağa vıraklar havuzuna saldırayım dibine dek daldırayım hamamına ben ki kova serinler bünyeyi paklar Azm-ı hamam edelim sürtüştürem ben sana kese çıkmasın yüzüme tükür cümleten kiri pasaklar.. öyle sürtüştürem çünkü.. henüz çocuksunuz dünkü kalkacak taksime mülkü.. sübyanı seven bunaklar sınasın geçirem ki sert.. ister cihan merdanı mert yan bakar sana.. tattıram o ense.. değnek çomaklar.. mucibi sabun ovmalı musallat sineği kovmalı o kar tenine hakmıdır konması? çiğner yasaklar yunalım mis gibi kokam uzan usul usul sokam koluna burma bilezik o tende komasın aklar öyle sokam öyle sokam ki o zer saçına tokam makas bilmez perçemin hem meydana çıksın kulaklar ki inci küpe taktıram ta dibine dek kaktıram beher yüzüğü parmakta yapmasın öne ataklar gül teninle birleştirem ağır ağır yerleştirem piercing'ini göbekle dil süslere varsa meraklar takayım ben takıştıram ne giydinse yakıştıram mâşallah ince uzunsun misali selvi kavaklar alam ipekli dokuma aç ağzını gel lokuma muradın et yahni yemek tutayım ahçı yamaklar kesilmez bendeki gelir çil çil zer çıldır ve delir çalarken biz her gece lir kızarır ufkun uzaklar süzgecinden geçireyim ıscak ıscak içireyim her sabah mercimek çorba içinde altın çanaklar bana demimn aldırırsan berhudar ol kaldırırsan şerefime kadehini meylere kansın dudaklar kaldır kaldır indirme hiç bade-i yudum yudum iç fecre dek açık tut sak edip o göz kapaklar dizin kırıp oturuver belini bir getiriver sarayım o bel zer kemer ibrişim gümüş kuşaklar ateşini dindireyim ilaç verip emdireyim pastilini hasta düşsen kurumaz dili damaklar liralar koyam cebine şerbet ekıtam lebine zevcine yaklaş sokmasın araya kimse nifaklar emir bilir talebini içiririm salebini hiç üşütmem kış mevsimi giydirip yünlü kazaklar sunisini yaydırayım yavaş yavaş kaydırayım kar düşmesin Uludağ da arzular isen kayaklar bulunmaz hint kumaşısın tahtırevanlar taşısın spordan mahrum bünyeni yorulup şişmez dalaklar şöyle bir kaldır başını sakın akıtma yaşını çeşminin.. derdin hediye? alayım.. ayna taraklar.. süsleyim benze geline istersen verem eline her açılmış gonca gülü tercihen nemli ıslaklar gamlısın yok ya iş ortam sıkıldın ise oturtam sandalyene sen buradan takip et dosya evraklar yedirip doyuram muza bacağın alam omuza omuzum üzerinde sen gezelim cadde sokaklar odaların tüm kombili sarkıtam sana zembili ile sıcak su.. her vakit şöminen.. yanan ocaklar.. verem purosu havana al ağza uzan divana bizi görenler desin ki kumru gibi şen şakraklar bu bende hanı hamamı çimen açardı tamamı sulasan hortumu alıp civarda komaz kuraklar atılıp üstü soyayım.. derhal altına koyayım tahta bir salı.. derin yer.. geçemez olsan bataklar.. ve resme başın eğdirem tuale fırça değdirem memleket tasvir edeyim halinde kaba taslaklar az ot versek baş hımâra seneye açar imara noksanın noel çamımı? biletem palta nacaklar parlak eyler ferdanı inciler doldurur gerdanı koynuna beşibiyerde açmışsan eğer kucaklar bebek alayım barbiden gönlün yareye harbiden bir el verilse maymuna dönerdi bütün makaklar aslı yok yaylası boyun bükmüşte bin kadar koyun beşyüzden fazlası kayıp saydığım yalnız ufaklar her zaman basarak bağra fakir beni nura garket teşrifin nevbahar kılar yeşertip kıraç çoraklar derya misali enginim üstelik gönlü zenginim tevazu mahlasım fakir Vehbi pir biz ki çıraklar..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |