İnsanların arasında yaşadığımız sürece, onları sevelim. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
doyarsın açlıktan karnı kazınsan üstüne biraz su ölmezsin kesin fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. sanki sudan çıkmış balık misali çetleşme hasretin bulmaz visali topalsan gezersin eli asalı fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. yüz altmış karekter girsen tivitır epey saçmalayıp kişi cıvıtır ne olur çıkmasan bir kez mavi tur? fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. feysbukta bakayım dersen halama af buyur galiba oldun yalama bir süre yaşarsın soluk alama fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. madende kararmış beyaz iken ırk aldığın maaş ne? en fazla bin kırk yine geçinirsin istersen it kırk fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. çaydanlık kaynar su hani taşarda öyle oynaş arar artık kaşarda bir insan aç susuz bile yaşarda fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. tıpta uzman toktur dahi şaşıyor beyin ölene dek bir can taşıyor bitkisel hayatta bile yaşıyor fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. ciğerin tencere burnunsa tava gerekir oksijen kısaca hava gitmesen ne olur balığa ava fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. lastiğin kabak ve bozuk frensen oğlum düşünsene kırılır ensen ustasın azrail alt edip yensen fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. kabrini ayırttır yatır yanıda lösemi çıkmışsan teşhis tanıda bilim araştırır yapay kanıda fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. idrar yolların hep kumlu akarlar mirim erirmiki? bu yıl bu karlar? böbreği sökerler yeni takarlar fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. '' Türkler.. düşkündür..'' der.. baksan tevrata mesela dabanca ile avrata araba var artık binmezsin ata fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. ülkenin çıkmaz kir sabunla yusan yandaş dışında tüm medyası susan fayda sağlar mutlak antidepresan fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. ben bir deli değil veliyim amma kadrimi bilirmi eller muamma bu bünye dayanır artışa zamma fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. yanmışım bir farkım yoktur keremden sahi yaşadığım belli neremden belki kurtulurum kanser veremden fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. getirir burnundan ana sütünü zehir değilmidir bunun bütünü bırakır irade alkol tütünü fakat internetsiz.. yaşamaz insan.. huriler karşılar âlâyı vâlâ mutsuzsun be adam sen yine hâlâ en güzel yer derler cenneti âlâ fakat internetsiz.. yaşamaz insan..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |