Geçmiş ölmedi. Henüz geçmedi bile. -William Faulkner |
|
||||||||||
|
sanki fani dünya çivi rakı mey o bir çekiçti Çek içtimi tabibe Türk içtimi habibe gider ol sebeb ile damadı tabib albay Habibe der ''muhterem pederin derdin kederin elinde esir ey oğul yokmu ilacın eyler iyi etki tesir?'' tetkik etti o '' bey baba en çok üç ay yaşarsınız aşarsınız tepe üstü düşer felek şaşarsınız ızdırabı bunun ile bertaraf edilmez alem haline güler en iyi çare şu fitili al em alkol aklına gelince aha şoo bağrı delince iğne var vurul bırakma biri aklını çelince'' türü tavsiye vererek ayrılır gögüs gererek damadı ve çevre yağcı yalağı postu sererek bilinmez niçin vermedi telkin bırakması için bilakis dediler '' için efendim mutlaka için için mikrobu temizler ayna gibi karaciğer ve tıkır tıkır çalışır eder iç organı diğer'' kanatır yine yarayı bunlar alarak parayı ''izninizle getireyim kapayın açık arayı'' deyip ayıoğlu ayı parayı ne kadar ayıp kaptı kaçtı eyleyip git iki ay var herif kayıp bu yalaklar bu yağcılar büyü sihir göz bağcılar üzümleri sattırırlar zengin kılar tüm bağcılar acı ama hakikaten adam siroz aolup zaten gitti gider üstelik sen niçin çevir bronza ten borozancı başı bunlar kişi göze bakıp anlar kanlar saçar gözlerinden hınç ile dolduğu anlar muannit elinde susta görüşmüş son belarusta bela benden uzak ola demiş adam olmuş usta eskiden demek çırakmış içmeyi şimdi bırakmış geziyormuş arabistan suriye iran ırakmış ırak ol bizdende aman ye bol cevizini kaman boğazına harca para elinde bıçağı kaman noksan etme böyle yine rastlar isen bir hayine sen vurup sapla beyine kilise baksın ayine nene gerek senin paşa sen ecik kekik koy aşa yemene bak içme yoksa adın çıkacak ayyaşa yaşa bol terk edip anı daim temiz giy urbanı dediler yarın bayram dilerim iyi kurbanı..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |