Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali |
|
||||||||||
|
Dışarı bakıyorum,canım sıkılıyor. Hiç çıkmak istemiyorum o an yataktan ama hayat devam ediyor. Bir koşuşturmacadır başladı bile çoktan sokaklarda. Herkes sonucu aslında çoktan yazılmış bir maceranın peşinde koşuyor. Kaderini bilmiyor kimse, evet herkesin cüz-i iradesi var ama bazen irademiz dışında neler olmuyor ki…Kimle karşılaşacağımızı,nereden bir iş teklifi alacağımızı, o gün kaç lira kazanacağımızı biliyor muyuz? Hayır! O zaman neden hayıflanıyoruz ki durmadan. ‘Kader adildir,zulmetmez’ prensibine tam inanabiliyor muyuz acaba? ‘Ben bahtsız doğmuşum,doğarken ölmüşüm’ edebiyatı yapmayı ne zaman bırakacağız çok merak ediyorum. Evet, bazen üst üste çok kötü olaylarla karşılaşabiliriz hepimiz ama işlerimiz üst üste güzel gittiğinde hiç düşünmeyiz kaderi. Hem;hep kötü gitse ne olu ki işler? Hep üzülsek ne olur ki? Nasıl olsa bu hayatta bir gün bitecek ve eğer diğer insanlara nazaran daha kötü bir hayat yaşamışsak,elimizde olmadan üzülmüş,yıpranmış,dökülmüşsek; karşılıksız kalmayacaktır elbette bunlar. Engellilere,gazilere,şehitlere; ahirette ayrıcalık tanıyan Rabbim; hep iyiyi söylediği,hep insanları sevdiği halde buna rağmen terk edilen,mutsuz olan,çaresiz kalan kullarına da bir ödül vermez mi? Bence verir…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ramazan Gökner, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |