"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller |
|
||||||||||
|
ver elini sıvıyorum ördeği gezer sunayla seni öyle seviyorum kavuşmaya düz ovaya çırpar kanadı havaya hani dert muhtaç devaya seni öyle seviyorum aranır bir sıcak avuç cak cak edip yuvana uç tavşanı sever ya havuç seni öyle seviyorum bazı yaz günleri kayar bu yıldızlar gibi seyyar dünya çevre döner ay yar seni öyle seviyorum bana hayat bana cansa damarımda sanki kansa umrumdamı dünya yansa seni öyle seviyorum ürperir tenlerin tüyler esen rüzgar ninni söyler özlenir ya bizim köyler seni öyle seviyorum dağlar papatya bol ya takayım boynuna kolya sevmek kadar bir manolya seni öyle seviyorum bütün gün birini ansan mesela bir bahçıvansan gülünü sever ya insan seni öyle seviyorum boya saçın ol kanarya son zamanlar yine furya kurban boynu uzanır ya seni öyle seviyorum yanık bülbül ötüşüne dayanamam tütüşüne pervanece ateşine seni öyle seviyorum ak sütlerden alır paylar çay başında durur taylar vurgun ya kemana yaylar seni öyle seviyorum güneş için bir şeyh Sadi sevda sebeb doğar dedi hani ciğer sever kedi seni öyle seviyorum sır doludur bazı şeyler kalbi deniz derya eyler aşk oduyla çalar neyler seni öyle seviyorum çiçeğini diken çalı kime yapar arı balı uzatır bir zeytin dalı seni öyle seviyorum kem söz başlatır savaş bunları aşk yoluyla aş kapı çalar böyle yavaş seni öyle seviyorum var talihin bazı huyu gir mağraya bin yıl uyu Yusufu çeker ya kuyu seni öyle seviyorum bütün kötü histen arın iyi duygulara sarın ümitle beklenir yarın seni öyle seviyorum susuz dudak bulur abı uykusuz göz arar habı kim sevmezki bu mehtabı seni öyle seviyorum düşünürüm şöyle bazan hasretin burnumda tozan şiire aşık ya ozan seni öyle seviyorum..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |