Bir deliyle başederken, yapılacak en mantıklı şey normal rolü yapmak. -Herman Hesse |
|
||||||||||
|
deli gibi sevdim seni.. tavuk hindi ördek kazlar deli gibi sevdim seni.. benden narin olsan bile beniyorsun yavru file nevresim yok çarşaf ile deli gibi sevdim seni.. seni sevdim bi hatayım az kalk hele ben yatayım kolana ilaç katayım deli gibi sevdim seni.. tenim kara saçım apak işte sahan işte kapak burnum sümük gözüm çapak deli gibi sevdim seni.. kulağın al kaşın ela şu sevdan hep başa bela yalanım var çarpsın hela deli gibi sevdim seni.. kaymakmıdır o beyaz el ayak parmak nede güzel hiç sorma be ebed ezel deli gibi sevdim seni.. kalbim yanık kalbim dağlı yaşamam tek sana bağlı girişirim sollu sağlı deli gibi sevdim seni.. yelkenleri açıyorsun niye benden kaçıyorsun hep aklımdan geçiyorsun deli gibi sevdim seni.. seni sevdim harbidende bebek aldım barbidende koklarım zamk derbidende deli gibi sevdim seni.. alayım abonman bilet git polise haber ilet atarım bağrıma cilet deli gibi sevdim seni.. seni sevdim deli gibi es bağra sahyun yeli gibi yatar kalkmam ölü gibi deli gibi sevdim seni.. açayım twiter hesap anan manav baban kasap olsak bile farklı mezhep deli gibi sevdim seni.. dudakların ince hatlı ağız burun kabak tatlı bedelin yüksek fiyatlı deli gibi sevdim seni.. tomar tomar kırk destelik şiirler yazdım bestelik beş parasız hem üstelik deli gibi sevdim seni.. tıp derdime naçar kalır türlü sendrom akla gelir iyileşmem zaman alır deli gibi sevdim seni.. feysten seni izlerimde derman kalmaz dizlerimde çıban çıktı yüzlerimde deli gibi sevdim seni.. ben seversem tam severim arada evden kovarım yıkarım paklar ovarım deli gibi sevdim seni.. tebdil hava versen salık tutar idim senle balık bakarım hep alık alık deli gibi sevdim seni.. yokluğun boynumda halka dolanırım düşe kalka yayık eyle beni çalka deli gibi sevdim seni.. ağlar gözyaşım silerim sana mutluluk dilerim kendi kendine gülerim deli gibi sevdim seni..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |