Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
var hem bissürü tonla yeter ki eğleşme çette çimento çek kar betonla temeli at kat daire benzer yön varmı şaire idrak et git aynaya bak dişin dökük başın kabak tabak gibi ortadasın sorunu kaportadasın tadasın hayatın acı biber tarafını hacı bacım olsun dünya ahret edemezsin şahsen ah ret kadın kötü şiir yazar ama yüz değmesin nazar insan kalbi küt küt atar kitap en az yüz bin satar sen görmeden kabus uyu felek kurar hep pusuyu su yukarı akar şöyle bir örneği varmı söyle öyle nam salmamış adam kitabını hangi madam sorarım kor ki rafına sığınıp yüksek afına kafın arkası belki var mutlu balıklı bir livar ne vardı şair olacak keşke yağlı kaz yolacak baz istasyona müsait müstakil tüm sana ait sakin gecekondu evin tekin bir yer buldun sevin sevmez patroytu sükutu sever sakinlik sükutu şiir yazarken kes sesin ki korkmasın gelsin esin sinesi nar çıkaranı yakıp acı cigaranı hiç uc uca ulamazsın kati suret bulamazsın tam kafana göre işi ne vardı ki olsan dişi dolu iş hem maaşı bol gerer patron kanadı kol diye estetike meyil verme meseleye eyil değil ceryana tak fişi şimdi sana göre işi hemen nasıl uydurayım gel kasaptan koydurayım yarım poşet kuşbaşı et al ve yarın işbaşı et var başına otur masa şayet kimse oturmasa burdan evrakı takip et malum belirsiz akibet sen tibete yolluyorsun sağı solu kolluyorsun kimse yoksa yak sigara yazıl sekreter nigara vecd ile kalp bazı tekler çift çift uçar kelebekler bekler iken maaş bodro telgraf ''pardon dolu kadro'' patron beni sepetledi bir ay evi hep etledi nakit sıkıntısı tabi karnın açsa ısıt abi gel vereyim sana bıçak çoğu kokmuş hava sıcak.. ufak yer bizim kasaba hayrına verdim kasaba kalan eti ben nitekim köfte yaptım eylül ekim buda senin kısmetinmiş şimdi sağır ismet inmiş alt kat komşum melahata oda geçsin telsim hata sim hata mesajı verir hali görsen için erir bakan yok azizim bakan ancak manzaraya bakan çin malı ve bozuk çoğu gagalıyor uzak doğu tuzaklara düşmeyelim el yağında pişmeyelim hayalimde elde olta atmak galatada volta sonra avrupası balkan kalkan satmalıyız kalkan kim alır deme balığı mutlak çıkar bir alığı devri değil bula al kan elde kılıç ile kalkan çilek al kan yapar diye salla gitsin müşteriye eriğe taban fiyatı bin lira yaz az fiy atı besiye tava getiren bizi işsizlik bitiren biti ren geyiğe sar kaç yerli ete kanal ark aç baktı ren geyikte oyun sana bükecektir boyun geçmişde bir deli dana paniği sardı badana içine buladı eti sersem avrupa milleti et mahrumu köşe bucak sonra bize açtı kucak bütçe makarna süzgeci sattık uyuz üç beş keçi gelmedi bunun arkası olmadık dünya markası anavatanı ankara tiftik cinsi coni kara kıta afrikası dahil satar çin fildişi sahil angora adı altında yıllık elli bin altında yine senden faiz alır senin hanım mahrum kalır yüzük kolyesi bilezik demese bile bil ezik içi zavallı kadının hükmü kalmadı kadının hangi hakim bilir halden herif gelir iken halden yarım okka hamsi almaz denize bir olta salmaz ezberlemiş devlet bize ya iş versin yahut vize yahu devletine omuz ata ata bazı domuz iki seksen uzatıyor kokmuşuna tuz atıyor devlete suyun serp akan.. altı yıkansın her bakan.. kadayıfı şöhret yapmış uygun yerden alacaksın iş yok iş yok deyip durma işi kendin bulacaksın dört yanı iş ülke cennet takılma başında sen net sayenizde şair oldum geçti tehlikesi cinnet iyisinden buldum sana işi.. çalış dön insana nene gerek şiir filan bastırman gerekir ilan el eteği öpeceksin henüz taze körpeceksin yol yakın iken dönmeli içe ümit serpeceksin..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |