Aşkın aldı benden beni. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
engel olan yok ya diye fırlanır sonra aklın başa geliyor ancak iş işten geçerek saçın kırlanır bizim zamanımız ne sıcak aşın ne altı ıslasan silinir yaşın şimdiler şampuan yıkanıp başın günlük ılık memba suyla durlanır kurularken rastla kepek izine vitamin desteği döner özüne ve balık yağı fer gelip gözüne bakımlıdır yüzü sanki nurlanır hayır kıskandığım filan yok yahu nihayet bu çocuk değil ya ahu fakat kızdığım şey akşam sabahı hava aldırılıp bahçe turlanır öğlen abur cubur gıdayı sakla kansızlık anemi geliyor akla beş yaşından evvel yedirme bakla tuvalet yapmakta falan zorlanır zamane çocuğu bunlar azizim azıcık pekmez ver bir cıngıl üzüm malümun kaşarın zor olur hazım yarım yağlı peynir yahut lorlanır elektirik para çıksa canında sıcak ayar açık olsun fanında rahatsız olmasın çocuk yanında yorgunsan bakarsın gece horlanır vicdansız adamın elinden aman sen nasıl babasın yokmudur iman bebenin ciğere kaçacak duman niçin cigaranın ateş korlanır bebe değil ulan sanki evliya çekil bir önünden çıksın avluya azıcık terledi sarıp havluya üşürmü acaba fikri parlanır sen içerde büyüt karınla göbek dışarda göğermiş zavallı bebek nasılda değişmiş şimdinin köpek acili ara bir şekli hırlanır hastanenin ağır gelir fatura git götür bebeyi türbe yatıra zatüre geliyor en çok hatıra soğukta üşütüp yüzü morlanır ''senin suçun diye bağırır eşe gel yavrum sırtına çekeyim şişe bulursam gireyim bende bir işe şu herif utanır belki arlanır'' -bulursan iş selam söyle patrona memleket muhtaç bir iyi nötrona güvenme geçici ufak kadrona sepetler bakarsın yarın zırlanır hınzır velet yetmez üstelik karın işsizlik bir taraf karanlık yarın efendim gayrı siz farkına varın ağarır saçların böyle karlanır..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |