Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
Önceleri ne kadar burada yazmasam da kalemim durmadan bir şey yazmaya çalışırdı. Şimdilerde ise inanın hiçbir şey yapmıyor. 12. sınıf öğrencisine has o takınmış olduğum yoğun ders çalışma sistematiğinden midir nedir kalemim sadece kitaplarımdaki problemleri çözüyor. Ya benimkiler? sonu nereye gider bilmiyorum. Vasat bir yazıcı olduğumu düşünüp bu siteye geliştirme hayalleriyle girmiştim oysa. Ancak geliştirilebilecek bir yazım bile yok şu an elimde. Cümle kurmayı unutmuş gibiyim. Kalemim bana neden küstü, ona ne yaptım bilmiyorum ama şu an bu yazıyı bile taslağını oluşturmadan yazıyorum. Kalem elimdeyken tıkanıp kalmaktan korkuyorum sanırım. Ve şimdi kalemime sesleniyorum: Sana ne yaptığımı ve beni neden bu hale düşürdüğünü gerçekten anlayamıyorum. Bunca yıldır kullandığm sevgili mavi kalemim. YGS ye kendisiyle girme hayalleri kurarken ÖSYM'nin bir kararıyla bir kez daha koptuğum sevgili varlık. Nedir sorun? Söyle halledelim. Sonra da şu kıymetli insanlardan adam gibi bir özür dileyelim. Bak güya bu yazıyı hem özür dilemek hem de dua istemek için yazacakken işi nerelere getirdim. Sensiz olmuyo. Bence artık kendine gelsen iyi edersin. Saçma sapan espriler ve alakasız cümleler bir yana hakikaten bu konuda muzdaribim. Dua sizden inş. hem bu konuda, hem de üniversite sınavı konusunda:)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Büşra Dündar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |