..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Din > Büşra Dündar




9 Ağustos 2010
Umudun Açtığı Yarayı Umutla Kapatmak  
Büşra Dündar
Sevgiliyle buluşurcasına heyecanla ve bir titreyişle alnım secdeye konmadan önce dünyaya sevda vardı içimde. oysa şimdi ben Ali gibi aşık, Fatıma gibi sadık sana.


:AGDB:
Kanatlarına umutlarımı bağladığım sayısız kelebeğimi berrak ufka bıraktım bugün kavanozlarından. Omuzlarımda dünyanın dayanılmaz yükü varken ve ben bu yükü bir hamalcasına taşırken, bir de onların yüküne katlanamazdım.

Üstadın (N.F.K) kabrini ziyaret edip, tırmanmaya devam ettikten sonra, çayımı yudumlarken ve Pierre Loti gözüyle eşsiz maviliğe bakarken, geleceğe dair umudum vardı. Oysa ben şimdi Meryem gibi kanadı kırık, yaralı.

Bişr-i Hafi gibi ayaklarımla arzı öperken sahilde, ya da oradan Şehr-i İstanbulu izlerken hayranlıkla; ecdada layık bir fakir olmaya dair umudum vardı. Oysa ben şimdi savaş firarisi bir zalim gibi yüzü kara, gözü gerçeğe kapalı.

Kalemimi elime alıp birkaç şey karaladığımda ya da hocalarımı can kulağıyla dinleyip, söylenenleri hazmetmeye çalışırken ilimi birinci tekil şahsa göre çekimlemeye dair umudum vardı. Oysa ben şimdi şirazeden çıkmış bir kağıt gibi beyhude ve hovarda.

İşte bunları dökerken kağıdıma gözyaşlarıyla, ilişiverdi gözüm garip seccademe. Gel diyordu sanki bana... Bir umut vardım yanına.

Dilime Allah kelamını alıp, kıbleye yönelmeden önce dünyanın keşmekeşi içinde kıvranan bedenimden boşanan sayısız küfür vardı. Dünyalık şeylere dair yalanlarım vardı sübutsuzca söylenivermiş. Oysa ben şimdi Yusuf gibi kurtuluyorum kuyudan, zindandan, karanlıktan...

Sevgiliyle buluşurcasına heyecanla ve bir titreyişle alnım secdeye konmadan önce dünyaya sevda vardı içimde. Oysa şimdi ben Ali gibi aşık, Fatıma gibi sadık sana.

Sen varken başka şeylere umutlanmak boşuna. Şimdi sana dair ne varsa hepsini akıttım yüreğime. Ve dindirdim ruhumun kanayan yaralarının sızılarını. Şimdi kelebeklerim hür, kavanozum boş, lakin ellerim dolu. Ya Rabbi! Ne olur unutturma bana seni ve bıraktırma bu yolu... AMİN



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın din kümesinde bulunan diğer yazıları...
Zatında Kendimi Bulduğuma
Ferime...
En Büyük Keşkem
Arafat (T) 'A Bir Dilek

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Darb-ı Salis
Benim Ütopyam
Fırat'la Halleşelim
Sahte Kimliklere
Cam Güzeli
Özür Dilerim


Büşra Dündar kimdir?

Bezm-i Elest'ten bu yana sarhoş olan ''bela'' sözüne sahip çıkmaya çalışan bir kul. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Sibel Erarslan,İskender Pala,Neslihan Nur Türk...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Büşra Dündar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.