"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü |
|
||||||||||
|
bu cennet vatanı çöllemen efendiler marşı basmıyorsa azcık itelim virajı hatalı sollaman efendiler olsa idin keşke sende utanır Türkler İslam’dır git ötede anır bilmeyen laiklik çökecek sanır palavra yalanı sallaman efendiler Türk yurdu dönmüşken yanan volkana dikmişti anası onu balkana boyardı uzanan eli al kana Atatürk'ü kalkan bellemen efendiler kimi vakit ayak yere sürtünür sonra kurtar beni diye yırtınır kendini Müslüman bilen örtünür sizde başörtülü yollaman efendiler ilişme demektir itin tekine görmek için bakın lütfen yakına siperdir hayasız bir çok akına başörtüye sakın ellemen efendiler bak gavur inancı haktan sayıptır nice zalim şahı bugün kayıptır insanlık suçudur günah ayıptır bunca budaklayıp dallaman efendiler İslamda bazı şey nurdur ışıktır az mı ana kız bu beze aşıktır onların örtüsü bize beşiktir bu yanmış ataşı küllemen efendiler kimi semiz iken kimi arıktır şu son yüzyıl çoğu ayak çarıktır eğitim açığı derin yarıktır gel bu geniş yeri bollaman efendiler bir çok hastalığı yok mudur çağın? var.. bilhassa büyük şehirde yoğun ulu orta artık fuhuş üç öğün gayrı çıplaklığı ballaman efendiler solun oyu ile ey aşık atan korkma ecük bezle bölünmez vatan yalarmış parmağı eli bal tutan gözetip bir yanı kollaman efendiler geçmişte tutardın çekiçle orak o billur kadehe doldur koy arak hünkarım huzurdan beklenmez tarak mevcut saçlı başı kellemen efendiler köyünde yok iken pullukla mibzer kocası yer idi mesir bal anzer hamfendi çok şeyi aşmışa benzer kumaş ile omzu şallaman efendiler yapay gündem döker sırtı kesele medya yavşağının pabuç kösele çözüm beklemekte nice mesele fıttırtıp adamı dellemen efendiler fakirin gözünden akıtman yaşı neden açarsınız sarılı başı almayın kabrimden dikili taşı var çelenk çiçekti güllemen efendiler..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |