..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İnsan - işte tüm sır burada. Bu sır üzerinde çalışıyorum, çünkü kendim de insan olmak istiyorum." -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > siyah




13 Ağustos 2010
Yetiş  
Ellerinden vazgeçtim de! Gözlerini esirgeme benden...

siyah


Doğrularım vardı eskiden hayata dair, aşka dair, senden sonra hepsini sorguya çekiyorum...Yüreğime kilit vurdum, kanlı yaşlarımı geçmişte bıraktım, sadece seni düşünürken akıtabiliyorum....


:AGGD:



Gidemedim...
O kadar çok isterken kaçıp kurtulmayı bir adım uzağına düşemedim... Kaldım bu kentin fahişe kaldırımlarında, kaldım, bir köşe başından dönünce karşıma çıkman umuduyla....

Hiçbir zaman sevemediğim bu kente şimdi en büyük umutlarımı yükledim, bekliyorum... Göstermiyorum da kimselere artık zaaflarımı, acımı içime gömdüm, adını yasakladım dilime... Kimselere söylemiyorum... Yavaş yavaş öğreniyorum galiba bu kente ayak uydurmayı... kalpler kırıyorum durmadan, insanları aldatabiliyorum ve en ağırı da bunların hepsini seni beklerken öğreniyorum, sen gelmedikçe içimde bir şeyleri öldürüyorum ellerimle... Ve anadolu da kokmuyorum artık...
Doğrularım vardı eskiden hayata dair, aşka dair, senden sonra hepsini sorguya çekiyorum...Yüreğime kilit vurdum, kanlı yaşlarımı geçmişte bıraktım, sadece seni düşünürken akıtabiliyorum.... Acımasız bir oyun oynuyorum kendimle, bir yanım kanıyor bir yanımda hiç hissetmediğim öfkeler çoğalıyor... Ya büyüyorum, ya ölüyorum bilmiyorum!!...
Bir tek senli anlarım kaldı geçmişten hatırladığım... Seninle dolu olan hiçbir anı unutamıyorum... İlk buluşmamızı; sen giderken yan tarafında oturan teyzenin söylediklerini, telefonun diğer ucunda sen sarhoş, ben bu tarafta karın ağrıları çekerken ki halimizi...Ben ölüyorum dedikçe, senin “ne olur ölme, seni bir daha görmeden ölme” deyişini, evime ilk gelişini, çalışma masamda sen okulu bitirmek için çabalarken seni seyredip yazdığım, tasvirlere taşıdığım gözlerini, söylediğimiz türküleri, teninde bıraktığım kelimelerimi, gece ay vururken yatağımıza yüzünde şavkımasını... Bir gün gelip bir ayakkabıcının ayakların için “şiir gibi” gibi dediğini söylemiştin de, ben de sana; “Az söylemiş senin her şeyin şiir, yazmaya kalksan sadece gözlerin on cilt eder...” demiştim ya;
şaka değilmiş....
Şimdi daha hüzünlü Osman Kibar kavşağı, seni her sabah karşıladığım ve her akşam zoraki yolcu ettiğim o durak daha hüzünlü, içimde isterik bir sızı, kulaklarımda hala sesinin tınısı “aşkıımm”...
Türkülerini söylüyorum her gece hala aynı yerde, etrafımda o eski kalabalık yok artık, seninde tanıdığın birkaç eski dost, onları terk edemediysem sebebi yine sensin. Ardından bana kalan mirasların onlar!
Gidemedim işte...
Kaldım soluk aldığın bu kentte, kaldım... Havanı solumadan yaşayamazdım...
Üzülür müsün bilmiyorum, üzülmeni de istemiyorum ama her gece odamda şiiri içki, seni meze yapıyor, şerefine can veriyorum...
Bu aralar en çok ölümü düşünüyorum, kaç kere azraille dalga geçtiğimi ve bir daha ki sefere aldatıp aldatamayacağımı bilmiyorum... Seninleyken hiçbir şeyden ve hiç kimseden korkmayan ben kendimden bile korkuyorum artık... Ve içimdeki bu öfke... Büyüdükçe büyüyor özlemin içimde...
Yetiş! Kurtar beni bu amansız sızıdan,
Yetiş! İçimdeki çocuğu boğup öldürmeden önce, adına yazdığım şiirler yetim kalmadan, anam ağlamadan önce...
Ellerinden vazgeçtim de! Gözlerini esirgeme benden...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gidene Mektup
Günler Geçiyor Yalnızlığımın Orta Yerinden

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
En Zor Denklem=aşk

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Miş'li Geçmişten Kalan [Şiir]
Yokluğuna Müebbetim [Şiir]
Hüzün [Şiir]
Geceyi Sana Yazdım [Şiir]
Bana Bir Şeyler Anlat Anne [Şiir]
Susuyorsun [Şiir]
Alkolik Bir Gece [Şiir]
O Gidiyor Yüreğim [Şiir]


siyah kimdir?

Gittiğim yollar hepmi karanlıktı. . . döndüm geri. . . Burdayım!


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © siyah, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.