İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Bir mum gibi söndü cesaretim, Yağmur yağsaydı da temizlenseydim, Gül yüzlüm beni neden reddettin. Cesaretim varken dikildim karşına, Ama zamansızmış,kaçtın pervasızca, Korkuttum bilirim seni amansızca, Ama yandı tüm bedenim aşkınla. Buluşturan neydi bizi bu sene, Sen de mi yoksa bende miydi o tılsım yine, Uzaktan seyrettim seni günlerce, Ama artık hayalin bir bilmece. Gerçekten isteksiz miydin bir kelama, Yüzüme bile bakmadan kaçtın telaşla, Ne olur gülüm artık benden korkma, Ama patavatsızlığımı da yüzüme çarpma. Özlüyorum hayalinle yaşadığım günleri, Uzaktan sevmek ne güzeldi seni, Yaklaşınca bir mum gibi yaktın beni, İnan bana sönmedi aşkımın ateşi. Sensiz mi olacak bundan sonra hayatım, Gerçekten ulaşılamaz mısın canım, Ben beklerim istersen seni, Ama ne olur kırma artık beni. Korkma artık dikilmem karşına, Artık dayanamam 'Hayır' cevabına, Sensiz de olsa bir yaz geçer sonunda, Ama hayalin hep gülümser bana. Bilir misin ne çok mutlu ederdim seni, Bir ‘Evet’ kırmasaydın beni, Anlatsaydım sana yıllar sonraki halimizi, Bırakamazdın inan beni. Bir umut,kıvrılır ve yatar içimde, Ama kırıldı cesaretim artık ne çare, Ağlamak mıdır sence tek çare, Yoksa konuşmak mı medenice…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ramazan Gökner, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |