İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
ölesiye korkuyorum, karanlığımın önünde gülümsüyor yemyeşil bir parça çimen, üzerinde postal izleri , savaştan yeni uyanmış bir kan kokusu beni içine çekecek sanırım, adımımı attığımda kirden adamlar götürecek büyütemediğim düşleri, fakat bu ışık ; gölgeleri gösteren , pek yabani bana, gözlerimi acıtacak ağlarsam, hayat sandığım şeyin , emin değilim hayatım olduğundan , fakat öyle alıştım ki bu loş kendimliğe, eğer buradan çıkarsam ... kapımdan koşan rüzgar elmi uzatsam beni savurmaz mı ya ? bilmediğim , herkesin birbirine nasılsın derken , nekadar yalancı olduğu diyara götürürse ya , ya hızlanırken çocuklar, emirler almaya mecbur kalıyorsa, kentler varsa orada ve herkes kusursuza vardığını sandığı anda , evine dönmek için dua ediyorsa ? göze almak için doğru zaman mıdır vazgeçilmezi görmezden gelmenin ? zaman benim için ne kadar muamma . yaşadığım mağarada kaçacak yer kalmadı bizden, bazen bizden de kaçılır, bizden diyorum benden başka kimse olmasa da , fakat bütünüm yediğim çanakla, soluduğum is, bunca zamandır üzerimi kapatan, belki beni kendimden koruyan dokunduğum taşlarla , sanki birileri gelip oraya resimler çizecek , herşeyi biliyorum aslında , içeride de olsam dışarıda da, günün neden akşama döndüğünü bilecek kadar yakınım çıkışa, ama bembeyaz bulutlar , siyaha dönmezmi zirveye ulaştığında , yorulmaz mı kıyıya vurduğunda en sevdiğin dalga, acımaz mı ? acıtmaz mı ha ? ya bana bir el uzanırsa, kafamdaki piyano daha hızlı çalarsa , açtığım sayfalar renkli olsada kan kokarsa ? zor bulunursa anılar, ya dün olursa yaşam , toprak dökerken üzerine hala sarılableceğin cesetlerin, korkuyorum , birşeyleri sevmekten , yaşamaktan , fakat yaşadığım bu küçücük mağarada, sıçacak yerde kalmadı ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kuzey darıcı ..., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |