Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
Adamnın adı vardı Kendisi yarım Arayıpta bulamadığı Bir şehri yarattı Aşklar , acıların kederi Sonsuz sınırlar İsimlerden ve maketten oyuncaklar Çizebildiği insanlar Kendisi Birde dünyalara sığdıramadığı Kocaman yüreğini Ellerini titreten Adını seslendiğinde Beklediği , bekleyeceği Üstesinden gelemeyeceği Kim bilir kimlerde Yada nerelerde saklı Bir insanoğlunu Onu arıyordu Adamın adı vardı Umutları gibi Tekin ve derinden duyguları Sonra bir inadı vardı Tıpkısının aynısı Bir aynada sanki Beklediğini bulacağı Çingene fallarında Gizemli anlarında Ve anahtarlarının ritminde Bir hayali vardı Çekinipte söyleyemediği Kimselerin bilmediği Yinede vaz geçemediği Bir sırrı vardı Bir korkusu Bir sevgisi Ve bir duası Adamın adı vardı Adı gibi şanı Şansı vardı. Herkesin isteyeceği Kimsenin istemediği Bir hayatı vardı Bir yanlızlık masalı Çoğunluğun katıldığı Oysa onun tek cümlesi Çiçekler gibi kokan bir sevgilisi Ve hiç bir şeye değişmeyeceği Kendi taşımasada onun olan Bir kalbi vardı. Uzaklarda dahi olsa Duyabileceği kadar yüksek Görebildiği kadar yakın Dokunabildiği kadar sıcak Bir yuvası vardı. Bir gün dahi gelse Onu kaybetse Uğrunu ölmektense Onun için yaşayacağı Bir yüceliği vardı Hepsinden farklı Güzel kadındı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Metehan Apak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |