Gerçeği arayan bir insan, öncelikle her şeyden gücü yettiğince kuşku duymalıdır. -Descartes |
|
||||||||||
|
Dönüp bakıyorum sana. Üzgün ve düşünceli , orada olmayan Gururunun saklı yanıklarıyla baş etmeye çalışan Taptaze , tertemiz insancıl bir sen oluyorsun Ben her uzağına vardığımda Senin yanındaki yokluğumu görüyorum yanında Ustaca çizilmiş çizgilerinden düşen yaşlarını Dünyayı görmemiş büyük parlak gözlerini Gülümsemenin en yakıştığı , Ağladığında kendini denize atan dudaklarını Ve yuvasından düşmüş bir kuş gibi Tüm bedenin titreyişini , muhtaçça. Olduğun yere varmak için zamanı tutuyorken bile Seni izliyorum arkandan . Düzelip , ürperirce kendini toplayışını Saçlarını geriye atışını Göz yaşlarını elinin tuttuğum yanıyla silişini Dudaklarını ısırışını , yanaklarının pembeliğini Senin gelişini izliyorum kendine Ben yokken bile varlığını yalnız bırakmadığını görüyorum Bir daha dönmeyeceksin gibi korkuyorum aynı yere Son defa gibi seni özlerce bakıyorum , gidiyorsun. Gidiyorsun ve dönüp bakmıyorsun. Oysa yanına bıraktığım hayatın tek sırrını Benim baktığım tarafına yazıyorum. Gidiyorsun , dönüp bakmıyorsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Metehan Apak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |