Mermere sıkışmış bir melek gördüm ve onu özgürlüğüne kavuştuncaya dek mermeri oydum -Mikelanjelo |
|
||||||||||
|
Yüzünü göremesem de,sana dokunamasam da çok yakınız biliyorum.. Beni görüşündeki heyecanını hissedemesem de yakınız.. Üzüldüğünde seni tüm sevgimle sarıp sarmalayamasam da yakınız.. Beraber uyumasak bile yakınız.. İyi bildiğim bir şey var Kalplerimizin bir olduğu Seninki bende atıyor,benimkide sende.. Yakın olduğumuzu da buradan anlıyorum Birbirini sık gören insanlar birbirlerinden çabuk bıkar diyorlar Olsun.. Ben bıkmak istiyorum Artık sadece ruhunu hissetmek istemiyorum Seni görmek istiyorum Hep varlığını yanımda hissetmek istiyorum Elini tutmak Sarılmak.. Öylece bakakalmak.. Sadece bir telefon Ya da bir adım Ya da bir oda uzaklığımda ol istiyorum Sayılı günün çabuk geçtiğini söylüyorlar bir de.. Kocaman bir yalan! Çabuk geçtiği falan yok! Sanırım bir çeşit kendini kandırma yöntemi bu.. Ama ben bu yalana da kanamıyorum artık… Çünkü zaman hiç geçmiyor Dakikalar benimle alay ediyor sanki İnadına yavaşlıyorlar… Tek bir şeye inanıyorum Güzel günlerin bizi beklediğine.. Bekliyor ama ulaşamıyoruz bir türlü.. Ya beklettiğimiz için kaçıp giderse? Ya hiç ulaşamazsak.. Ya hep böyle kalırsak.. Çok korkuyorum Sana kavuşamamaktan korkuyorum Sen engel tanımıyorsun Ama ya bir gün öyle bir engel çıkar da elinden hiç bir şey gelmezse? Düşünmek istemiyorum Her neyse.. Şimdi yine her zaman yaptığım gibi beklemeye devam edeceğim… Devam edeceğiz.. …
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ozan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |