Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman |
|
||||||||||
|
Önce -belleğimden hiç çıkmıyor- İstanbul ve Trakyadaki Büyük Sel Yıkımında binlerce mağdura gerekli acil yardımı götürmeyen Kızılaya ve baştaki yetkililere. Okullarda domuz gribi başladığı hâlde aşısını hâlâ getiremeyen Sağlık Bakanlığına, Akşam haberlerinde " Ergenekon davasında geçmişiyle hesaplaşan Türkiye, Demokrasi yaşamında aşama yapıyor." diyen Avrupa Birliği başkanı Olli Rehn'e. Memur, işçi ve emekliye %2 zammı reva gören Hükümete, Deniz Feneri davasını kapatıp unutturanlara, Orman Yasasını orman yangınlarına karşı koruyamayan, yeni caydırıcı cezalar getirmeyi düşünmeyen Parlementerlere, ' Devlet; ulusunun sosyal, kültürel ve ekonomik gelişim düzeyini arttırmak için gereken önlemleri alır. ' şeklindeki Anayasa maddesine yıllardır bir çare bulamayan Partilere ve onun sayın milletvekillerine, Bugün aldığımız gazete haberlerinden, bütün TC. Üniversitelerinde eğitimden kaldırıldığı söylenen baba ders Roma Hukuku nedeniyle YÖK'e. Ne azınlıkların ne de Avrupa ülkesinin dilencileri, fakirleri sokakta el, avuç açmaz. Bu konuda hâlâ bir Yasayı Meclise götürmeyi akıl edemeyen ilgililerine, Fırından ekmek çalan çocuğa ya da adama 6 yıl ağır hapis, trafikte adam ezen 8/8 suçlu zat-ı muhtereme 3 ay ceza'yı bize izah etmeyen Hukukçulara, Sık sık ihtiyaç sahiplerine dağıtılan yardımlarda çevrenin bir mahşer yerine dönmesini engelleyemeyen görevlilere ve ilgililere, Aklıma geldikçe yazacağım daha nicelerine Yuh ! diyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |