Herkesin derdi başka. -Orhan Veli |
|
||||||||||
|
Mahşer yerine dönen İstanbula, Ankaraya aslında yapılacak fazla bir hizmet, iş kalmadı ama ne yapalım ki seçim var. Birini seçeceğiz. Şimdi benim aklımın almadığı, aklıma sığdıramadığım şey ortada bu kadar çok yolsuzluk varken il, ilçelerin Adliyesi, onun sayın hakim ve savcıları neden elleri böğründe beklerler? Cevap: Mahkemelere şikâyet, başvuru yoksa dava da yoktur, olmaz. Yoksa şikâyet, başvuru çok ta sıra mı gelmez ? Bana kalırsa Belediyeler, artık çok oldu. Başkanı da; İl Genel Meclisi üyeleri de parmak kaldırarak milletin paralarını (kendilerini zengin ederek- buna RANT denir) çar çur ediyorlar. Yapılacak ilk iş, Belediye Yasasını yeniden gözden geçirmek, başkanın ve Meclisinin yetkilerini sınırlamaktır. Efendim, eski Belediye Yasası ile adım atılmıyordu, vatandaşa hizmet götürülemiyordu. Haşa yalan ! Namuslu adam, hizmet götürmek için Yasaya bakar ama hizmetten, çalışmaktan kendini ala koymaz. En çok yolsuzluk bu dönemde çıktı, Fener söndü, şimdi asfalt çıktı ortaya. Bakalım daha neler çıkacak. Sahi Ankara'nın asfalt Osman'ı ne oldu ? Yalanı dolanı bırakın, çarşafa dolanmayın, çukura düşeceksiniz ! Oylar dinosor parti CHP.'ye. Çünkü en ehven-i şer odur da ondan! Yarın devam edeceğiz. Saygılarımla.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |