Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
Evvelim ahirime yapar sıkı mülakat! Kemik kevgiri bir zâkir ben. Delik, beylik kelimat! Serimde bir mücrim malihulya. Depresyon diyen de var,çok emosyon diyen de. Meyyalim patolojik sevgiye, hakikat! Tıbbın geldiği son nokta nigârın gerdanındaki benler. Cem i cümlesini toplat! Sağaltımı karaborsada yüreğimin. Sağ olsun çok sesli eslerini esirgemedi eş dost ahbap Ve dahi bende müstakil hasenat! Merakta kalmayın canlar! Çıtır çaresizliğim dokuz kat! Yerlerde çiğnenmiş bir sayha gibi, Gazi düşmüş mazim devran cenginde. Ağır aksak akan ceyhuna mânend derunun usaresi hamakat! Hiyerarşik içlenmelerimde âlâm burun farkı önde. Felek bürokrasisinde bugün gider yarın gelmez safahat! Kalmamış penahım da ne çare gamdan özge. Bilmeyen beni sözüme der lâf u güzâf. Derdime vakıf hattatın zanaatı berbat! Öpüşür arş ve arz parçalı umutlu günlerimde. Yağan köz yaşlarım dideden ruhsare serenat! Özerk sevinçlerim iç acılarında bağımsız. Rikkatin ikizi şefkat,zalim babaları firkat! Bir cuma çocuğu oldum idolüm tasa babam. Melalimin pes bayrağı beğenilmez beyanat! Alternatif tıplarla da susamam ki ben artık. Ya gel şu terli beni üzerimden çıkar at, Ya eyle şu dili şâd, selam dursun mahlukat!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bilal Ayberk AYDOĞDU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |