..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Bilal Ayberk AYDOĞDU




14 Ağustos 2009
Melankoli  
Bilal Ayberk AYDOĞDU
Melankolik ben..


:BJHJ:
Ellerim titriyor bazen,gözlerimde bir sızı var.. Dudaklarımı ısırıyorum,kısıyorum gözlerimi.. Zoraki nefes alıyorum.. Ona dahi gönülsüzüm.. Belli sıkılıyorum.. Demek ki hâlâ beklenti içindeyim bu ömürden.. Elde ettiğim her şey, yeni istekleri doğurmadı mı bunca yıldır! Neden hâlâ istemekle meşgulüm.. Ne istediğimi de pek bilmiyorum aslında.. Ayaklarımı oynatıyorum.. Alt dudağımı üst dudağımda gezdiriyorum.. Tırnaklarımı kemiriyorum sık sık.. Telaşlıyım.. Hep telaşlıyım.. Soluklanıp,dinlenip,bir şeyler beklemeden,hiçbir şey istemeden gelecekten, öylece var olabilsem.. Bakın yine istiyorum.. Kısır döngü bu.. Bu dünyadan kopamam,ama elimi eteğimi biraz olsun çekebilirim değil mi! Böylece rahatlarım belki.. Göğüs kafesimi dolduran hüzün,yıllanmışlık,telaş,korku ve yorgunluk karışımı şu sıkışıklık nasıl gidecek bilmiyorum.. Terliyorum bu günlerde,üstümde uçuşan tozları görüyorum bazen.. Onlarda bile benimki kadar derin bir amaçsızlık sezmiyorum.. Bazen mutlu oluyorum.. Ama o kadar kısa sürüyor ki şu an hatırlamam bile mucize sanki.. Mutluyken sanki görünmez kara bir el beni hüznüme,beni melankolik alemime doğru çekiyor.. Farkına varamıyorum çoğu zaman.. Bir bakıyorum yuvamdayım,vatanım burası sanki.. Midye kabuğunda biriken bir tortuyum.. Dünyam denizim benim,kaçıp sığındığım yer midye kabuğum.. Yıllar beni belki de kimsenin asla keşfedemeyeceği bir inciye dönüştürebilir en fazla.. Kabuğumun içinde nazlı nazlı parlarım.. Bir gün biri kazara keşfederse bile beni,en fazla denizin dışındaki alemde,bileklerde, boyunlarda,parmaklarda başka gönülleri eğlendiren bir soytarı olurum.. Aaah! Neden böyle oldum,ne zaman başladı değişim,bilemiyorum.. Bir gün uyandığımda bu halde değildim elbet.. Ama hiç de farkına varmadım bu değişim sürecimin.. Bak bak yüzüm buruştu yine,sağ elimin baş parmağıyla gözlerimi ovuşturuyorum.. Her neyse,sıkıldım,uyuyorum..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Zamanlar Ben
Ankara ve Ben

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sadadan Sükuta [Şiir]
Hareli Koyun Zavallısı [Şiir]
Bilye Hüzünlü Kadın [Şiir]
Yokistan [Şiir]
Eylül Küllüğü [Şiir]
Ankara [Şiir]
Naşad [Şiir]
Eklektik [Şiir]
Post Mortem Matem [Şiir]
Gül Yahut Kül [Şiir]


Bilal Ayberk AYDOĞDU kimdir?

Şairliğe merak salmış amatör bir genç

Etkilendiği Yazarlar:
İskender Pala,Attila İlhan,Küçük İskender,Dostoyevski


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Bilal Ayberk AYDOĞDU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.