..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanın en iyi tarafı ürperebilmesidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > Bilal Ayberk AYDOĞDU




14 Ağustos 2009
Deneysel Bir Kısa Öykü  
Bilal Ayberk AYDOĞDU
Okuyun anlarsınız :)


:BAAJ:
Çamur, kan ve ter. Yağmurlu bir kasım gecesinde, yine sebebini bilmediği hayvanca hislerinin marifetiydi işte bu henüz pıhtılaşan hayati sıvı ve teniyle oynaşan ılık tuzlu damlacıklar. Dizlerine kadar inen, kimden çaldığını hatırlamadığı açık kahverengi pardösüsü, her yerine sıçrayan kan ve git gide azan sağanak yağmur yüzünden koyu kahveye dönmüş, içindeki sararmış gömlek bile göz göz lekelerle dolmuştu. Islaklı. Bu metruk kasabanın daha da metruk bir yol ayrımında yüzükoyun yatarken hissettiği buydu. İliğine kadar işlemişti soğukla beraber. İlk değildi, böyle giderse son da olmayacaktı. Zihni de etrafındaki her şey gibi bulanıktı. Nicedir yapmıyordu oysa. Terk etmişti mazoşist hislerini, öyle sanıyordu en azından. Kaçıncı yanılgısı olduğunu bilemeden ve artık çalışmadığını kanaat getirdiği zihnini de fazla zorlamak istemediğinden bulunduğu bataklıktan kurtulmayı denedi. Bir deri bir kemik kalmış iradesinin iyice saplandığı yapış yapış zafiyet çamurunu idrak edecek değildi aklı şu an. Ender sahip olduğu bilinçli anlarında dahi edememişken şimdi bu zifiri karanlıkta nasıl etsindi. İlk denemesinde yüzükoyun kapaklandı. Şükür ki killi bir toprağa yığılmıştı ve hiç sivri taş yoktu kendisine zarar verebilecek. Bir kere daha denediğinde de sonuç farksızdı. Aniden irkildi, sağ bileği ve kolu boyunca iğne batması gibi yüzlerce acı hissetti. İşte o an hatırladı. Şeytan bu umutsuz akşamüstü yine en az tanıdığı yerinden yakalamıştı onu. Beyninden. Beyninin derin dehlizlerinin kim bilir ne kadar ücra bir noktasını harekete getirmişti melun. Ve artık çok iyi biliyordu ki bir kere çalıştırılınca önü kesilemiyordu bu mekanizmanın. Böyle diyordu o,bağımlılık derdi bir başkası. Ne önemi vardı ki şu an! İşte oluk oluk akan kendi kanıydı.. Bunca zaman içinde olandı. Jiletleri gördü az ötede. Giderek sararıyordu. Gözlerinin çoktandır azalan feri artık hiçliğe kayıyordu. Hissediyordu ölümün ayak seslerini. "Bir kere daha!" diye inledi, "Bir daha doğsam eminim her şey çok farklı olurdu,çok güzel...." Ve bir sıçrayışla uyandı, uyuklayan karısının yanağından öptü, artık kurtulacaktı günahlarından.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Nefes

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sadadan Sükuta [Şiir]
Hareli Koyun Zavallısı [Şiir]
Bilye Hüzünlü Kadın [Şiir]
Yokistan [Şiir]
Eylül Küllüğü [Şiir]
Ankara [Şiir]
Naşad [Şiir]
Eklektik [Şiir]
Post Mortem Matem [Şiir]
Gül Yahut Kül [Şiir]


Bilal Ayberk AYDOĞDU kimdir?

Şairliğe merak salmış amatör bir genç

Etkilendiği Yazarlar:
İskender Pala,Attila İlhan,Küçük İskender,Dostoyevski


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Bilal Ayberk AYDOĞDU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.