..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Mehmed Cavid Barkçin




5 Eylül 2009
Sıradan Günlerden Biri  
Her şey ufak bir sarsıntıyla başlar. Bu sarsıntı bedeninde binlerce ufak sarsıntıyı tetikler.

Mehmed Cavid Barkçin


Her şey ufak bir sarsıntıyla başlar. Bu sarsıntı bedeninde binlerce ufak sarsıntıyı tetikler. Bilinçsiz bedeninin yorgun gözleri ağır ağır açılır. Sarsıntıların zelzeleden değil, güzel ülkemin berbat yollarından dolayı meydana geldiğini, Dikmen-Kızılay güzergâhında, yokuş aşağı son hız gitmekte olan dolmuşta olduğunu farkedersin.


:AGCF:
Her şey ufak bir sarsıntıyla başlar. Bu sarsıntı bedeninde binlerce ufak sarsıntıyı tetikler. Bilinçsiz bedeninin yorgun gözleri ağır ağır açılır. Sarsıntıların zelzeleden değil, güzel ülkemin berbat yollarından dolayı meydana geldiğini, Dikmen-Kızılay güzergâhında, yokuş aşağı son hız gitmekte olan dolmuşta olduğunu farkedersin. Kafan cama dayanmıştır, insanlarla muhattap olmak istemediğinden en arkaya, köşeye oturmuşsundur. Yaklaşık yarım saatlik yolculuk, karşılıklı sıra halinde bulunan ağaçların arasındaki güzel caddede sona erer.

Yürürsün, bilincin kapalıdır. Gözlerin bakar, ama görmez. Sadece yürürsün. Etrafındaki kalabalık gereksiz bir manzara gibi gelir. Aklında sadece bir şey vardır; hiç unutmazsın, unutamazsın onu... Silmek imkansızdır. Hayali kovalar seni, bir saniye bile bırakmaz. Her şey sana onu hatırlatır; her yüz, her ses, her renk... Mutlu çiftler görürsün, imrenirsin sadece. Aklına doluşan "keşke"lerle başlayan cümleler daha çok üzer seni. Yürümeye devam edersin, yapabileceğin başka bir şey yoktur. Devam edersin; hayal kurmaya, sanrılar görmeye, bilincin kapalıyken amaçsızca yürümeye ve hepsini uygularken de bir yandan onu düşünmeye...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ayrılık Sahnesi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Otobiyografi [Şiir]
Açık Bırak Pencereni [Şiir]
Aşkın Belirtileri [Şiir]
Bahar [Şiir]
Karanlık, Aşık ve Maşuk [Şiir]
Karahindiba [Öykü]


Mehmed Cavid Barkçin kimdir?

'90 doğumlu, az biraz dengesiz, kalabalıktan nefret eden ve buna rağmen büyükşehirde yaşayan, hayatı çelişkilerle dolu olan, kendini bildiğinden beri öğrenmek işini icra eden bir insan parçasıdır, insanımsıdır. Anlaşılması, her insan gibi, zordur. Sosyal fobili ve paranoyaktır.

Etkilendiği Yazarlar:
Paulo Coelho, Tolstoy, Orhan Veli Kanık, Aziz Nesin, Edgar Allan Poe.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mehmed Cavid Barkçin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.