bitsin artık ne olur bitsin. şu son demler de geçsin artık. sona yaklaştıkça daralan şu cehennem üstüme üstüme gelmekten vazgeçsin. sahte yüzler yalan sesler uzaklaşsın benden. nefret etmek istemiyorum insanlardan. kendime uydurduğum bu yalan dünyada olabildiğince debelenmek istiyorum. bu kadarı yeter diyorum. gerçeği görmekten olabildiğince kaçmak istiyorum. şu durum aslında gerçeği görmekten kaçmak değil zaten görmüş olmanın verdiği dehşetle o gerçeklerle yüzleşmekten kaçmak. olan biten bu. biraz zaman lazım bana. biraz kafa izni yani.şöyle bir nefes alma şöyle bir ruhu dinlendirme . ama mümkün değil be. çünkü ben hala bulamadım ki ruhumu dinlendirebilen bir yer. olmadı ki ya da ben hissedemedim ama ne yapayım bu kadar boş vermişken hayatı etrafımı keşfetmem mümkün değil ki. bıkmışlığın içinde kendini bulma çabası pek işe yaramıyor. zaten çabalasan da bu daha derine batmakla sonuçlanıyor. hiç denemedim ama öyle olduğunu düşünüyorum. benimki saçmalık yahu. biliyorum işin aslını da gözlerimi gerçeğe kapatıveriyorum sanki gözlerim kapalı olsa da hiç hissetmeyecekmişim gibi. ben bu kadar kapanmışken, kimseyi yamacıma yaklaştırmazken böylesine kendine çekilmişken dünyadan neden uzak kalamıyorum??? bu da cevabını bildiğim birkaç saçma sorudan biri işte. =)aslında saçma sorularım bir kaç tane değil yalan olmasın=) kendimi çözümleyebilmeme keşke insanlar da yardım edebilseydi. ama yok ben onları da yine işime karıştırmazdım hani her şeyi ben bilirim havası var ya bende illa artistlik yapacağım yani. öyle bir şeyler işte ben de tam olarak bilmiyorum, tanımıyorum kendimi. öyle bir an gelir de kendimi bulabilirsem şu yolları kayıp sokaklarda herkese bağıra çağıra haber vereceğim. tanıyan sevinsin tanımayan deli sansın diye=)))