..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > savaş altuğ




27 Temmuz 2009
Tarih Tekerrürden İbaret  
savaş altuğ
tarihten yaprak.................


:AGDE:
Tarihim tekerrürden ibaret bana teğet geçen her tarihi tekerrüre sürüklüyorum sanki...

Geçenlerde bir yazı okudum,hergün güzel yaklaşılan bir bardak su ile kötü konuşulan 1 bardak suyun moleküllerinde fark olduğunu.. Anlatılanlar doğru mudur, yanlış mıdır bilmiyorum, belki de hepsi ilgi çekmek içindir, ama kesinlikle inanmak istedim ikisinin molekülleri arasındaki farka. Vücudumuzun yaklaşık 60%´ının su olduğunu düşünürsek aynada kendimize yaklaşımımızın bizi direkt etkilediğine inanmak istedim, daha pozitif bir insan olmak için.

Eğer pozitif düşünüp herkese ve kendime de öyle yaklaşabilirsem bazı şeyleri güzelleştirebilirim belki. En azından öyle umuyorum..Gülümseyerek konuşun. çünkü karşınızdakinin buhranları o kadar derin olabilir ki boy verseniz boğulursunuz...

Dünyanın merkezinden uzaklaşın azıcık. ´bennnn´ dilinin yerine ´´bizzz´´dilini kullanın .. Benim mutlu olmak için basit sebeplerim var: henüz paketi açılmamış ali muhiddin hacı bekir lokumu gibi. yeni aldığım pofuduk domuz yastık gibi. ben sıradan biriyim belki... ya da hiçbi fikriniz yoktur. di mi ama? neşeli olmaya çalışmak da bişey ..Sürekli mutsuz olup mutluluk istediğini söylemek bi tür DENİZ BAYKAL´cılıktır. hatta sonuna İZM de ekleyebiliriz ,kendisi hep muhalefette olup hükümet olması teklifi gelince kaçar. Memnuniyet dışardan değil içerden gelir.bakalım memnun olmayı becerebilecek misiniz? ´entertain us´ kuşağı sizi.

Neşeliyim, sizde neşeli ve mutlu olun dediysem de ´Hayatta her şeyi yaşa ve bunlardan tat al´ gibi basit ve şuursuz bir mantıktan öteye geçmeyen başlıklarla ve de kapalı algılarınızla gelmeyiniz. sığ sular beyni zehirler!

SERZENİŞ: İRONİK,MANİDAR, MÜSTEHCEN VE MÜSTEHZİ ARKADAŞLAR NE OLURSUNUZ BU YÖNDE İSTİKAMET ETMEYİNİZ VEYA BURADA MOLA
VERMEYİNİZ..BENİM İÇİN ÇOK GEREKSİZ VE ÖNEMSİZSİNİZ...SİZLERLE KARŞILAŞMAMAK DİLEĞİMLE....

Ne mi arıyorum? ne aramadığımı çok iyi biliyorum!!

Bu ara kendi kendime bunu diyorum: ´istemiyorum´. bazı insanları görmek istemiyorum mesela. bazılarını da duymak.bazılarının arkamdan abuk subuk konuşup sonra ´merhabaaa´´ demesini istemiyorum. çocuk çocuk davrananları istemiyorum.hırs hırs tırs tırs tipleri istemiyorum. ukalaları istemiyorum. 25 yaşına gelmiş master yaparken en temel kavramları bile bilmediği halde carcar edenleri de istemiyorum. en bi refah ülkelerinden gelip ´ay hadi isyan edelim´cilik oynayan kendini
bilmezleri de istemiyorum.boş konuşup her şeyi basitleştirdikten sonra kestirip atmayı afilli bi şi sananları da istemiyorum.

Yalnızlık depresyonu değil bu,istemiyorum işte. daral geliyo. müdahale edicem. amaan öf. sıkıldım. bi gidin yani. evet bunu demem gerek. kibar bi şekilde. nasıl yapılır ki bu?

Mesela,buhranlı insanları aramıyorum en kuvvetli iddiam bu. ottan sebeplere kafayı takıp odanızda saatler öldürebilme lüksünüz varsa, tabii ki kullanın. ama biçok insan o sırada hayat koşturmacası içinde, ekmek derdinde, ne bileyim mesela gökdelenin camlarını siliyo off...
Sürekli buhran karnı tok ve hatta sırtı pek genç adamın işidir.bu konu tabii ki hayatın sillesini yemiş gençleri değil, bir şehirde belli bi gelir seviyesinde ve online yaşayan insanları kapsamaktadır. bana hindistandan örneklerle gelmeyiniz..

Karizma imaj değil, doğal olduğu sanılan bi ışıktır. Kadınlar pişmiş kelleleri sevmez, erkek dediğin derin düşünücek.Erkekler bardaki sessiz hatunu şuh kahkahalı gevezeden daha ilginç bulacaktır. kopya: derin düşünmek ve sessizlik, intihar eşiğinde olmanız gerektiği anlamına gelmiyo. Entellektüellik neşesiz değildir. Entellektüeller karizmatik olacak diye bi kural yok. Bu izafi terimi (karizmayı) imaj olarak benimseyen arkadaşlar sizi de aramıyorum..

Birileri vardır, sizi salak yerine koyuyodur. ´salak değilim ben´ diye çırpınırsınız. Çabalarsınız. Salak değilsiniz siz,alnınızda enayi yazmıyo... ispatlamak istersiniz. pişman etmek, pişman olmamak. ´baak işte salak falan diilim ben gördün müüüü´ demek. o salak yerine koyan kişinin ´yanlışımı hoşgör abiii´ demesini istersiniz.boşa kürek çekmeyin basit konularla polemiğe girmemeyi öğrendim..kendini zeki sanıp beni salak durumuna düşürmeye çalışan zeka küpü entellektüeller sizi hiç mi hiç aramıyorum!!!

Sokaklar Leyla ve Mecnunlarla dolup taşıyorken,Msn´de insanlar kayıp sevgilileri ile bağımlı yazışıyorken, Ne olur benle aşk hakkında sohbet etme! kendimi Greenwich gözlem evinde hissetirme! aşkı kesesinde taşıyan sempatik polyanalardansan hiç gelme! dentritlerimi meşgul etme !!!

Aşkın müritleri,inananları ve değer yönelimli kavgaları,zat-i alimi ziyadesiyle yormuş durumda.. bir çemberin etrafında olmamak, kendim olmak, beni mutlu etmektedir.Buraya kadar yazımı iğreti, başka bir sıfata layık bulanlar ya da anlamayanlar gerisini ve berisini beş kez daha okumakla
mükâfatlandırılacaklardır. (anlamış olmayı tercih etseniz iyi olur) aslında anlamamak da iyi bişey Freud´da anlamamış olduğu insanları anlayabilmek için teori ve analizlerini geliştirmiş dimi ama..
Tünelin ucunda ışık var mı bilmek istiyorum sadece!...

Erken gelen bahardan midir bilmem? sanki cemreler havaya ve topraga degilde bu birimdeki uyelerin aklina ve yuregine dusmus! icimde civamsi bir cokeltiyle dolasiyorken, kalbimi bir ceylan gibi, bir aslan parcalamisken ve o aci hala 'O'na hayranken ve hayatim agir aksak kagni gibi yalpalaya yalpalaya devam ederken 'aman ha' sefkatli masum modunda gelmeyin...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Çok Seviyorum

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sıradan Bir Gün
Aykırı Düşünceler
İçimdeki Hayaletleri Bırakayım da Sana mı Koşsun
Zaman ve Ben

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Anlamış Olmak Ne Zor [Şiir]
Gidiyorum Beni Güzel Hatırla [Şiir]
Gece Çöktümü... [Şiir]
Sensizliğimden Yakalıyorum [Şiir]
No Name [Şiir]
Kimse İstiyorum... [Şiir]
Bir Zamanlar Küçük Bir Heyecan Olacaktı Şurada [Şiir]
Seni Özlemenin Kitabını Yazarım... [Şiir]
Ölen Aşık Ardından [Şiir]


savaş altuğ kimdir?

1076 seneinde mimarlık fak. girdiğimden beri şiir ve yazı yazıyorum. . . . . . . . . . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
atilla ilhan...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © savaş altuğ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.