..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > NoktasaL




2 Haziran 2009
Adım Adım  
NoktasaL
Yum gözlerini, yum gözlerini yarına yarındaki umuda.


:AEHD:
Yum gözlerini, yum gözlerini yarına yarındaki umuda.umutlar sonsuzlukta kanat çırpmak ister sana her gün her dakika.dakikalar saatleri bağlar biribirine ve bir kaplumbağa denize koşmak ister aynı zaman da baharda yumurta bırakabilmek için kumsala.o bu günü sever yarına temennileri vardır.hızlıca gider gitmek ister kavuşmak ister yarına sevdiklerine.
Doğacak olanlara, doğup büyüyenlere kucak açar her dalga da sevgisi artar.her zaman kavuşmak ister buna, kavuştukça karaya çıkmak ister.istekleri çoğalmaz hep aynıdır her sene aynı şeyleri yaşar.ama pek bir şey değişmez.
Bu bir örnek miydi sence ?bu kaplumbağa kimdi hangisi sen hangisi ben her sene aynı şeyleri yaşayan sevdiklerine kavuşmak isteyen.hasretin yokluğunda yoksulluk çeken kim birazcık sevgi için?
Hiçbir zaman ben bunlardan biri olmadım belki de ama olmaya çalıştım fakat sen uzaklaştın.senli yazılarım çoğaldı hiç biz olamadık.bir de oysa ki ben ruhsuz sevgisiz biriyim.öyle tanındım yıllarca etiketim bu oldu kimseye anlatmadım.kimseye anlatmadım kendimi, yine de yok olmadım.
Yok olmadım daha da çok çoğalmamak için çoğaldıkça çok farklı yönlerde sana koşmamak için koşup çevreni sarmamak için.sanırım o kadar da manyak değildim. Beklide cidden sevgisizdim.
Bu gece bir yol görünüyor karanlık bir yol içinde göçüp gidecek yolcular olmadan hatta.tek yolcu benim tek sefer giden şoför yine ben.muavinliği de ben yapıp mazot paramı çıkarıcam böylece kendimi telkinlemiş olacağım.
Koşacağımm denize varmak için, koşacağım kıyıya varmak için koşacağım dalga da boğulmak için koşacam yarın için bir yudum sevgi için.
Sonra kaybolacağım, beklide seni bulunca kavuşacağım yalnızlığıma



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bağzı

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Kozmik Düşünce Atıkları
Kumbara
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Tutulmuş Nefes

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.