Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost |
|
||||||||||
|
Teorisine boyun büken cesetler şehri, Kalkacak zaman dizlerinin dibinden, Orta yerinde saat kulesi, /Çatlak dudaklar, Bohem yuvasından fışkıran kehanet, Kırılgan iskeletlerin toprağı, /Saldırgan, Yabani sarmaşıklar altında kurulan tuzak, Barlarda öpüşen kızlar, Ve düşten kovulan sahipsizlik, /Alıngan, Tut ki, yürek bu savurgan, Dağların dumanına ağıt yaktıran, Bir bakıştan metazori, Sevdim desem, /Sevmek zor iştir, Kadavralardır başkaldıran, Her köşe başını tutan, Dört duvar itirazsız büyüyen çocuklar, Ne söz geçen sabahlar beni ağlatan, Ne ayrıştırmak moleküllerine gerçeği, Gerekçesiz her yalandan, Bakamadığım yüzlerin gölgesinde, Fasıllar okunur şikayetsiz, İç çekişten kanayan yaralarına, Karışacak biliyorum, /Pıhtısında sinüs eğrisi, Kırılan kadehte aynaların yoksulluğu bu, Ve yudum yudum aşk, /Boylu boyunca, Kavuşacak giyilmesi çıplak geceden, Yengeç kıskacında kum tanesi, Sen, Karanfil tozu dudaklar kalanı, /Isırgan, Ben, Yalnızlığın vazgeçilmez fedaisi, Kendi acılarından kovulgan, Batacak bu şehir gözlerinde, /Gözlerin ki, Yüreğime okyanuslar devşiren, Ruhumu sattığım melankolik kemancı, Sustu mu yoksa habersizce, /Firarında migren, Melekler tepesinde çırılçıplak, Yıldızlar biriktiren, Güldü mü yüzüme kimsesizce, Alışacak biliyorum, /Asla bir şiir gibi değil, El yazması bir kitaptan düşen tarihim, Gelip geçecek bir anda, /Aslolan ben, Ve sana kalan, Hiçbirşeyliğim....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |