..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ağlamak da bir zevktir. -Ovidius
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > İrfan Kurudirek




31 Mart 2009
Dünaydın Sevgilim - I  
İrfan Kurudirek
Aynı kentin aydınlattığı iki genci anlatır bu öykü serisi. Kısmen bakışan, hiç görüşmeyen ama yürekleri kenetlenmiş iki genç... Aşka aşık olan bir kadın, hayal dünyasında kavrulan bir adam. Günlerin tükendiği yerde dünler en lezzetli yiyecektir.


:BJAD:
Yoksul bir akşamdı kabul et.

Bilirsin işte dövüşen mevsimlerin rüzgarlarıyız. Yalvarışlar sefillik, vazgeçememek aptallık. Hiç olmamışlığımız ise nadide bir masa süsü şimdilerde.

Saygısız bir seyirdeyim pencere kenarında. Bilincim hayalinin her anını yakalamakla meşgul. Olana bitene ise anlam vermek çok zor. Seni düşüneyim de ellerim üşüsün mümkün değil. Arkadan arkadan anlatıyorsun seni katre katre yakanları. Sen yandın, yanıyorsun.

Mükemmel olmalı bu gece, sana yardımcı olmalıyım. Dinliyorum seni ödünç aldığım can kulağıyla. En uğrak durağıyken kayboluşların ve hiç varolmamışken ben, sana gölgelerin dahi mavi olduğu bu yoksul akşamda varolmayı tarif edeceğim.

Odanın ışığını rica edeceğim senden
Karanlık can sıkıntısı
Büyük sıkıntı

Yıllar önce seni beyazlatan eşini anımsatsa da bu loş hava, sana 4/4'lük bir ayrılık şarkısı ezberleteceğim bu gece. O'nu her aklına getirdiğinde genizden söyle diye...

Günahların ortak sevapların hiç olmadığı bu gece biraz daha karanlık. Ayyuka çıktı artık tüm geçmişin. Anlatıyorsun yine biraz biraz. Beş ay diyorsun, önce diyorsun, yine sevdim diyorsun. Bense hali hazırda bir yığıntıyı seyirdeyim hala. Ama bu geceyi unutmaman için, bu geceyi en mükemmel gece olarak anman için elimden geleni yapıyorum. Yardım ediyorum sana...

"... bunları sana anlatmamalıydım belki..." diye sürüp giden cümlen geceyi noktalıyor. Işığı rica ediyorum tekrardan. Bu sefer karanlığa gömülmek daha güzel. Sağlamanı yaptım ben.

"Hiç olmamışlığımız + olma ihtimalimiz / anlattıkların = sensizliğin tam ortası"

Şimdi uyumalısın
Uyanmamazlık etme sakın
Birazdan güneş doğar
Gün biter
Uzar gider hayaller
Ben güneşi karşıladım
Hem gün aydınlandı
Hem dün

Dünaydın sevgilim...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dünaydın Sevgilim - VI
Dünaydın Sevgilim - III
Yarım Burgulu Öyküler - II
Yarım Burgulu Öyküler - I
Dünaydın Sevgilim - V
Dünaydın Sevgilim - IV
Soysuz Sevgiliye Yıpranmamış Öğütler
Soysuz Sevgiliye Yıpranmamış Öğütler - II
Dünaydın Sevgilim - II

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Büyüdük [Şiir]
Hadi Aklımı Baştan Alalım [Şiir]
Dövüşüyor Mevsimler Uyan [Şiir]
Masmavi Bir Düş Yollarım [Şiir]
Yokluğun - II [Şiir]
Avuçlarımda Bir Gül [Şiir]
Alın Sizin Olsun [Şiir]
Yıkılmazdım [Şiir]
Başka Biri [Şiir]
Pardon [Şiir]


İrfan Kurudirek kimdir?

Flu bir görüntüden geriye kalan güçlü bir sarhoşluk abidesi.

Etkilendiği Yazarlar:
Yelda Karataş, Sibel Buğdaycı, Sezen Aksu, Murathan Mungan, Irwin Yalom, Adam Fawer,


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İrfan Kurudirek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.