"İnsanların bazen neye güldüklerini anlamak güçtür." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Gökyüzüne baktı "İçimdeki yerini değiştirdim bugün..." Git. Çalmasını bilene güzel bir enstrüman "gitmek". Kış gelir, soğuk gelir, kar gelir, mevsim bahar olur kuşlar gelir sonra sen gelmezsin direk sonbahar gelir. İşte bir kadının mektubundan dökülüp gidenler bundan öte olamaz. Vazgeçmekten vazgeçmek bile büyüklüktür aslında. Ama önce vazgeçmeyi, gitmeyi düşünmenin büyüklüğü var. Bu kadar büyüklüğü kaldıramam dedi kadın... Döngüdür belki. Gidince ben boşluğum dolar elbet, yenileri gelir. Sevilir birileri yine benim pembe elbisem dahi yer etmez zihinlerde. Düşüşüm / Çıplak ayaklarımla üşüyüşüm / İçimde bir yerlere seni gömüşüm. Bunlar bilinmez ki... Kadın yazdıkça parçalanmadı asla. Gittikçe de parçalanmadı. Sadece Rüzgar Mektuba yakın bir yerlere Kokusunu bıraktı. Gittiğim yerler soğuk, zifiri, bakımsız ve çıplak. Yani gelme. Kadın çok mu düşündü sevdiğini bilinmez ama iki kelimenin birine "gelme" arzusunu yapıştırdı. Yaptığını bozmamak için kaçtı kadın kimine göre. Bana göreyse kadın yeşile pembeyi çok yakıştırdı. En nihayetinde kusursuz bir resmin ortaya çıkabileceği ihtimaline sarılıp düşleseydim seni eğer Sabırla ve kararlılıkla inansaydım Binlerce parçasını itina ile yüreğime sokuşturduğun Mutluluk tablosunu tamamlamaya çalışsaydım. Pembe giyinmezdim. Maviye bürünürdü her şeyim. Kollarında son bulurdu en eşsiz hikayem. Kadın çapını aştı. Bilinmeyenlerden, tadılmayanlardan vazgeçti kadın. Korkmadı evet. Önemli olan bu yarışa katılmaktı ve kadın tüm gücüyle koştu. Sen de korkma bu yüzden. Ardına bakmayan tüm kadınlar gibi Kayboldu yeşillerin arasında bir kadın Masmaviydi gidişi Ardında kalan mektup simsiyah. Okuyan gözler olmasa da Gitti kadın Bir erkek gibi gitti.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İrfan Kurudirek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |