..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > hülya




2 Mart 2009
Benim Dünyam  
hülya
hayatta kendimi kaybettiğim anlardan birinde yazılmış bir yazı..Boğaza karşı sabah saat beşte kendimle konuşurken...


:AGHH:
BENİM DÜNYAM


Bu sen değilsin, hayattan kopmuş ve sürüklenmişsin kıyısı belli olmayan bir denize diyor bana gözlerim.. Bu ben miyim? Yoksa başka birimi yönlendiriyor beni … Kelimeler oyun oynuyor benimle ya da ruhum mu bana yabacılaştı artık… Gerçeklerin süzgecinden geçen seyler neden aklımla bütünleşmiyor… Yabancı geliyor bana her şey… siz kimsiniz ? Sesleri duyuyor musunuz? Neden ama ordalar işte… Beni çağırıyorlar ölümün kıyısına.. Hadi beraber yüzelim bu kıyıda… neden gelmiyorsunuz ? Burası çok güzel... Benim dünyam bura. İsin içindeki sessizlik… ormandaki çöldeyim ben… Balıklar çok güzel uçuyorlar… Şu ceylana bak aslanı almış nasıl da kemiriyor… Burası benim dünyam… Zıtlıklar dünyası.. Dünyada olan herseyin zıttı var… Burada herkes mutlu neden gelmiyorsun sende ?


Fotoğraf albümüne baktm biraz önce. Çocukluğum... Elimden kayıp giden çocukluğum. Geçmişten en çok istediğim şey, bana çocukluğumu geri versin ... Salıncakta sallanıyım, kaydıraktan kayıyım ya da elimde pamuk şeker olsun. Şimdi bunları yapamıyorum. Geçenlerde pamuk şeker aldım herkes bana baktı, dalga geçtiler çocuk dediler. Ama ben büyümeyi hiç istemedim ki zorla neden bana bu kadar yükleniyorsun? Tamam sen haklı olabilrisin ama ya benim isteklerim ve düşüncelerim. Her şeyi kendi açından yorumlamaktan vazgeç bu dünyada ben yasıyorum sen benım sadece ruhumsun... Öbür dünyaya aitsin sen, ben ise bu dünyaya aitim.. Şimdi defolup gider misin? Neden gitmiyorsun beni bu dünyamdan almayamı geldin? Hayır ben seninle gelmeyi istemiyorum.. Benim dünyam çok güzel ... Acı, kin, nefret, kıskançlık yok… En önemlisi de burada kimse kimseye verdiği zarardan dolayı küsmüyor. Ama senin beni götüreceğin yerde insanlar hep ağlıyorlar, mutsuzlar, bebekler de onlarda ağlıyor hep.. Ben gülen bebek severim, bebeklere gülmek yakışıyor.. O yüzden gelmiyorum hem senin dünyadaki yerde birçok kişi benimle konuşmuyor… Davranışlarımı kontrol altına almadığım için birçok kişinin kalbini kırmışım, öyle diyorlar. O yüzden ben gelmiyorum …!!!!!!!!!!!! Şimdi ben biraz ağaçtan süt topluyacağım gene gel tamam mı? Aslında burada canım sıkılıyor biliyor musun? Kimse yok.. Tüm sevdiklerim diğer tarafta.. Ama olsun onları kaybettim kaç kere özür diledim kimse benimle tekrar eskisi gibi olmayı istemedi… Onlar kaybeder ben burada mutluyum… Kendimi kaybetsem bile …




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayatın Değeri

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hüzünlü Veda [Öykü]
Kör Bir İnsanın Son Dileği [Öykü]


hülya kimdir?

beni anlamayan ne kadar çok olursa o kadar basarılı olacağıma ınanıyorum. . .

Etkilendiği Yazarlar:
necip fazıl kısakürek,pelin onay,ahmet haşim,can yücel.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © hülya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.