Sevgi dünyadaki yaşam ırmağıdır. -Henry Ward Beecher |
|
||||||||||
|
Dışardan gelen kişneme ve nal seslerinin arasından başka bir sesi seçmeye çalışıyorsun, o sesin gelmesinden korkuyorsun... İçinde kabaran bir kaçma dürtüsü... Birden aşağı inen merdivenleri fark ediyorsun. Koşarak iniyorsun, iniyorsun, iniyorsun,,, bitmiyor... kulağın dışarıda. İnerken, bir yandan dinlemeye devam ediyorsun. İçinde hala aynı korkulu telaş... Geliyor! diyorsun içinden, korkarak. Kalbin dörtnala koşarken uyanıyorsun. Etraf karanlık, kafan karanlık… Uyanmamışsın aslında, geliyor diyorsun içinden son kez... Bir rüya gördüm dedim ben... Karanlık bir günde, karanlık bir odada, karanlık bir kafayla uyuduğum uykuda, aydınlık bir rüya,,, düşün ki; siyah bir atın etrafta koştuğu, aydınlık bir günde, güneşin girdiği odalarından garip bir dinginliğin yayıldığı bir evde, beklemektesin. Dışardan gelen kişneme ve nal seslerinin arasından başka bir sesi duymaya çalışıyorsun, o sesin gelmesini bekliyorsun... İçinde kabaran bir kavuşma telaşı... Birden önündeki kapının açık olduğunu fark ediyorsun. Gitmelisin, bulmalısın, getirmelisin onu... koşuyorsun, koşuyorsun, koşuyorsun, işte orada, bekliyor o da... Kulağın onda koşarken, at hala kişniyor, at hala koşuyor, ama o?.. Gördü mü, duydu mu seni??? İçinde hala aynı kavuşma telaşı... Geliyor! diyorsun içinden, sevinerek. Kalbin dörtnala koşarken uyanıyorsun. Etraf karanlık, kafan aydınlık… Uyanmışsın aslında ama devam etmek istiyorsun rüyana,,, geliyordu diyorsun içinden, geliyordu...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Simge, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |