İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Bir kaçının izi de kalacak muhtemelen,,, olsun ben değil miydim ki yaraları seven, için için yaralanmayı bekleyen, özleyen,,, yaralı vücutları, onların uyandırdığı 'yaşamışlık, yaşanmışlık' hissini ballandıra ballandıra anlatan... Oldum olası, severim yaraları. Yaralı dizler, dirsekler merak uyandırır. Yaralıların ne maceralardan geçtiklerini merak ederdim hep, için için. Çocukluktan mı? Taze bitmiş bir yara mı? O iz kalıcı mı, geçici mi? Sanki, dikiş izi mi var birinde? Tedavi mi gerekti acaba, yoksa kendi kendine mi iyileşti? Kimden kaldı peki o yara? Kendi mi açmış yoksa??? Benim yaralarım yüzümde... Bir maceradan değil, bir kazadan kalma... Birinin rüyasında, yaptığımız yolculuktan kalma. Ben yaptım kazayı, dur demişti ama, ama işte... Benim yaralarım yüzümde... Kendimi en çok gördüğüm yerde, insanların ilk baktığı yerde, en saklanamayacak yerde... Yakından bakanlar görüyor. Bir derdim yok yaralarımla, seviyorum yaraları ama benim yaralarım yüzümde,,, merakı dürtükleyip uyandırmaktan çok iç burkuyorlar. Hem, geç iyileşir yüzde yara. İnsanın eline takılır durmadan... "unutmamalı" der gibi!, o kör olası el istemsiz hep yarada... Bir yoklar,,, iki yoklar,,, dayanamaz üçüncüde yolar atar, o zor tutmuş kahverengi kabuğu,,, acıya rağmen... Sonra? Yine kanar yara. İnatçıdır! Yine kabuk bağlar ne kadar sökülse de yerinden. Hep aynı şey tekrar, tekrar. Benim yaralarım yüzümde ama yara bu sonuçta, sabır ister. Kurcalanmayı, hatırlanmayı sevmez, unutulana kadar iyileşmez. Biliyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Simge, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |