..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan bir küçük dünyadır. (Mibres Kosmos) -Demokritos
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > İnceleme > Eğitim > eyyüp yıldırmış




15 Kasım 2008
Seç Beğen Her Çeşit Öğretmen Var!  
eyyüp yıldırmış
İlk görünce bende şaşırdım, meğer ne kadar çok öğretmen çeşidi varmış. Boşuna değil her zaman çokluk ve çeşitlilik değer artırmıyor. Aksine değer kaybına yol açıyor...


:BDJE:
İlk görünce bende şaşırdım, meğer ne kadar çok öğretmen çeşidi varmış. Boşuna değil her zaman çokluk ve çeşitlilik değer artırmıyor. Aksine değer kaybına yol açıyor. Hoş değerli olma ve değer verme kavramı kişiye ve ortama göre değişiklik gösterebiliyor. Değerleri kendi şahsında gizli tüm öğretmen meslektaşlarımın yaklaşan öğretmenler gününü şimdiden kutluyor ve yazıma eski öğretmenlerimden yaşayanlara sağlık, ölenlere rahmet dileyerek başlıyorum.

İşte yurdumun öğretmen çeşit profili.

1. Kadrolu öğretmen

657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/A bendine göre istihdam edilen öğretmenlerdir.

2. 4/B li öğretmen

657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B bendine göre istihdam edilen öğretmenlerdir. 7/15754 sayılı Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar kapsamında görev yaparlar. Bu konuda hazırlanmış bir sözleşme imzalarlar.

3. 4/C li öğretmen

657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/C bendine göre istihdam edilen öğretmenlerdir. 2006/11314 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı kapsamında görev yaparlar. Bu konuda hazırlanmış bir sözleşme imzalarlar.

4. Vekil öğretmen

657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 86. maddesine göre istihdam edilen öğretmenlerdir. Öğretmenlerin kanuni izin, geçici görev, disiplin cezası uygulaması veya görevden uzaklaştırma nedenleriyle işlerinden geçici olarak ayrılmaları halinde yerlerine kurum içinden veya diğer kurumlardan veya açıktan vekil olarak atanan öğretmenlerdir.

5. Ücretli öğretmen

Öğretmen sayısının yetersiz olması hâlinde Millî Eğitim Bakanlığı Yönetici ve Öğretmenlerinin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararın 9.maddesi kapsamında görevlendirilen öğretmenlerdir.

Tüm ekonomik, psikolojik ve diğer zorluklara karşın, hangi çeşit öğretmenlik yaparsa yapsın tüm öğretmenlerimiz bizce önemli bir mesleğin onurlu birer kahramanıdırlar.

Biz bu yazıyı yazarken büyüklerimiz yeni öğretmen çeşitleri icat edip, çeşit zenginleştirmesi yapmadılarsa şimdilik yukarıdakilerle idare edeceğiz mecburen.

Gelecek yıl daha iyi şartlar altında görev yapmalarını umarak ve dileyerek tüm öğretmenlerin günlerini tekrar kutluyorum.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Birkaç ekleme de benden
Gönderen: Ömer Faruk Hüsmüllü / , Türkiye
10 Nisan 2010
Birkaç tane ekleme de ben yapayım:6)Şamar oğlanına döndürülmüş öğretmenler...7)Maaş alıp da aç gezen öğretmenler 8)Diploması olup da iş bulamayan öğretmenler Ekle ekleyebildiğin kadar.Saygılarımla...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın İnceleme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Nu Ninda - An Ezzateni, Watar - Ma Ekuteni
Yaratıcı Drama
Duru Bir İnsan, Yılmaz Duru" Ya Vefasızlık…
Claude Monet' İn Yaşamı Üzerine Bir Deneme
Putin mi Medvedev mi Rusya"nın Gerçek Lideri Kim?
Beşir"le Vals
Fransa (Soykırım) Yapmamıştır
Sarı Gelin
Sokak Çocukları
Yunan Megalo İdea" Sı ve İnsan Hakları

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aşık Veysel [Şiir]
Bir Sevdam Var [Şiir]
Kızlar Sinisi Efsanesi [Öykü]
Domates Suyu [Öykü]
54. Kalas [Öykü]
Biraz Daha Işık! [Öykü]
Angut Kuşunun Vefası [Öykü]
Ah İsmail Ah [Öykü]
Aramızdaki Hainler (Şahmeran Efsanesi) [Öykü]
Yalnız Bir Yıldız [Öykü]


eyyüp yıldırmış kimdir?

1959 Divriği/Sivas doğumluyum.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © eyyüp yıldırmış, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.