..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Düşünce dilden, dil düşünceden doğar. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ahmet Öztürk




7 Kasım 2008
Sevgilime Mektuplar 13. Mektup  
Ahmet Öztürk
Yaşanmış günlerim


:AFGD:
13. Mektup

Köprüleri atıp gittiğin günden beri sevgi kelimesi dilime o kadar yaban ve yavan kaldı ki sevdiğim. Artık o muhteşem güzel kelimeyi dilime dahi alamıyorum. Ara sıra hayal meyal kalbimden geçiriyorum. Mutsuzluktan mutsuzluğa sevgisizlikten sevgisizliğe savrulup duruyor ömrüm. Mutsuzu kim nasıl mutlu edebilir ki. Sevgisize kim sevgi ekebilir ki. Kim sevgi seninde hakkın sevmek sevilmek seninde en doğal hakkın diyebilir ki artık. Sevse ne olur ki, sevilmedikten sonra. Zamanla mutlu olurum diye düşünüp durup kendimi avutuyorum. Yüreğimi ateşe atıp gittiğin günden beri avare dolanıp duruyorum gök kubbe altında.
Öyle büyük öyle derin ve saf bir söze inanmıştım. Tüm beynimle tüm yüreğimle senin için işte bu insan bu ay yüzlü gül bakışlı insan bana bir ömür yetecek hiç bitmeyecek bir sevda verir dediğim. Şimdi ne haldeyim ah bir bilsen. Ömür bitmeden biten sevginin hüznü içindeyim. Şimdi o sevgi denizinde bir sabun gibi eriyip duruyorum artık.
Gidişi olup da dönüşü olmayan yola çıktığın günden beri her dostun dos doğru dost olmadığına inandım artık. Gözlerimde kulaklarımda yüreğimde o unutulmaz sözünü taşıdım. İnsanız elbette kusurlarımız kabahatlerimiz olur elbette. Kırılırdım burkulurdum incinirdim ama yine de küsmezdim küsemezdim sana. Akrepten yılandan çıyandan daha zehirli yalanını duyduğum günden beri gerçek bir mutluluk için emek sarf etmediğimi anladım. Anladım ki bu bir kusur değildi. Affedilmesi mümkün olmayan büyük bir günahtı benim nazarımda. Hayat adamı gönül insanı olmayı isterken hayata gönüllere gönlüme gönlüne küstüm. Aşkın koca bir yalan olduğuna inandım.
Hayatın getirdiği dertlere kederlere kimine gülüp geçtim, kimini içime atıp sustum. Bir yudum bir nefeslik insanız. Aldırma hoş gör gitsin. Unut acıların bitsin dedim. Yine de hoş gördüm ama bitiremedim hala seni. Yüzümün kanlara boyandığı günlerde dahi karanlığa sessizce seni fısıldadım. İhanet kimi mutlu etti ki seni mutlu etsin ey sevdiğim. Çoğu kez artık şeytan görsün yüzünü diyorum kendime. Gel gör ki heyhat. Heyhat ki ne heyhat. Yine acıyan sızlayan benim yüreğim oluyor.
Yalan üzerine kurulan yıkılmaya mahkum hayatlar gibi bizimde sevgi hayatımız yıkıldı şimdi. Her gün sana sımsıcak sevgiler getirmeyi hayal ederken şimdi seni ne zaman anımsasam derin bir acı kaplıyor yüzümü. Anladım ki mutluluğun mutluluğu oluyor. Acının mutluluğu olmuyor sevdiğim.
Nasihatçı bir vezir olan aklım her gün unutmamı bıkmadan usanmadan hatırlatıyor. Bitmeyen kavgalarla dolu beynim ve gönlüm ne aklıma kulak asıyor nede başka bir çareye dönüp bakıyor. Gönlüm hep şunu diyor, benim azığım ne akıldır ne fikir ne de başka bişey. Benim azığım aşktır aşk diyor bana. Yana yakıla aşkı arıyor yeniden. Ebedi sırra erip o sır içinde yok olmak o sır içinde huzuru bulmak istiyor. Her günümde düşündüğüm olmazsa olmaz dediğim, sevgi yok artık. Yerinde büyük bir hüzün var. Ne zamana nereye kadar böyle sürer bir hayat bu acılar bilemiyorum. Bir bilinmezliğin içinde içimde ölmeyen bir sevgi taşıyorum.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgilime Mektuplar - 1. Mektup
Sevgilime Mektuplar 23. Mektup
Sevgilime Mektuplar 19. Mektup
Mutluluk
Sevgilime Mektuplar 18. Mektup
Sevgilime Mektuplar 20. Mektup
Sevgilime Mektuplar 21. Mektup
Sevgilime Mektuplar 22. Mektup
Sevgilime Mektuplar 9. Mektup
Sevgilime Mektuplar 10. Mektup

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çanakkale Destanı Ne Demekti?
Haramın Hayalini Kurmadan Yaşamak

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağlama Çocuk [Şiir]
Kara Bulutlar [Şiir]
Bir Boğaz Destanı [Şiir]
Ne Güzel Şey Seni Sevmek [Şiir]
Sensiz Ankara [Şiir]
İstemezdim [Şiir]
Olmadığın Yerde [Şiir]
Gitti [Şiir]
Gurbet [Şiir]
Miras [Şiir]


Ahmet Öztürk kimdir?

hayat güzel. Yeter ki niyetin mutlu olmak olsun. Hele hele edebiyatla hayat bambaşka güzel. Yeter ki, güzelliği ararken, düşünürken, emek harcarken, yorulduğunda tatlı bir tebessüm olsun dudaklarında. . .

Etkilendiği Yazarlar:
şimdilik yok


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Öztürk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.