Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Şarkılar mırıldanıyorum köstebek yuvalarına. Fıkralar gibi saçma sapan dualarım, her günahta vakum gibi içine çekilen bağırışlarım.. Sessiz ve derinden, Kimliksiz boynumdaki izler. Nedendir bilinmez, ağlamak kanımı donduruyor. Bu yüzden gereksiz damlalarla boğuşmuyorum. Kalbim, bir camekanda tüketiciye sunulmuş. Bakanı çok, alanı yok; alanı dar, alanı çepeçevre sıkboğaz. Bakışları çivilemek istercesine asi ve donuk sunumlarım. Umursamaz yüzlerin suratındaki aptal tebessümler. Boğuluyorum.. Suyun dibinde en çok kalma rekorunda bedenim Nefesim artık oksijen vermiyor ciğerlerime Birikiyor toz zerrecikleri içimde İçtiğim sigara dumanına veriyorum zehirlerimi Tıraş olduğun banyo bile dövüyor beni Suratıma çarpan her su damlası Tüylerimi diken diken ediyor.. Yanılıyorum gittikçe Arayışlarım yanlışlara sevk ediyor, doğrularınızdan kaçtıkça Temizlenmiyorum, temizlenmekten nefret ediyorum Günahlarımı seviyorum Asi ve donuk sunumlarımı da Elimi eteğimi çekiyorum ayakların yerden kesilmesinden, kendi kendimi ellerimle öldürüyorum Gömülüşüme üzülmüyorum Gömülüşüm, çıktığım topraktandır biliyorum Kaskatı kaldığım cinnet gecesinde bıraktım kendimi Ve ben artık orada yaşıyorum..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © static monaLisa, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |