Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush |
|
||||||||||
|
Her şeyin bir anlık kırılmasıyla başlayan olaylar silsilesinin, bir kişiyi bir karakteri nasıl değiştirdiğini ancak, yıllar sonra anlayabilmek.. Cam renksizdir, cam şaffaftır. Cam bir kafayı yaracak kadar güçlü, bir kadeh tokuşturmasında kırılacak kadar hassastır.. Aynı sen gibi, aynı ben gibi, aynı sizler gibi.. Bir de su vardır cam gibi şeffaf. Dışarıdan çok saf, renksiz ve sakin; içtiğinde soğuk duş etkisi yapan bardaktaki su.. Size neyi anımsatır? O su kimdir? Belki bir annedir belki bir babadır belki bir kırılan cam parçasına özenen aşk tır.. Bu açıdan baktığınızda hiç saydınız mı vucudunuz içine sinsice girip deri altınızda içinizi yavaş yavaş çizen cam kırıklarını ya da duşun altına girdiğinizde beklediğiniz ılık suyun büyük bir hışımla buz gibi sizi karşılamasını? Saf suyun içindeki şeffaf camların üstünde yürüdüğümüzü ne kadarınız farketti? Ne kadarınız cam ve su gibi sıradan görünen maddelerin insan içine girdiğinde verdiği doğa üstü tepkimesine şaşkınlıkla bakabildi? Camın vucudu kestiği an anlaşılmaması gibi şok geçirtir o masum su bile.. Ama bilinir ki kimse masum değildir.. Ne saf su ne şeffaf cam.. Hepsinin doz aşımı bir yerlerimizi acıtır.. Er ya da geç..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © static monaLisa, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |