Bilmek kadar kuşku duymaktan da zevk alıyorum. -Dante |
|
||||||||||
|
Soğuk kış gecelerinde kar topu içine sıkıştırılan taşın, başını yarması bile incinmelerini tarif edemezdi. Yine de susardı incinmelerine inat. Değil başına, ruhuna atılan kar kaplı taşlara direnememişti. Tek becerebildiği içinden deli gibi çığlık atıp sessiz cinnetler geçirmekti. Sonra o da bitti, herkes sıraya girip taşlarıyla tek tek incitmeye başladığı anda. 1 taş 2 taş 3 taş derken sayamadığı 9 haneli rakamlar.. Bir anda irkilerek uyandı Öyle bir uyanış ki ölüme yaklaşırcasına İncitilen her parçası atağa geçmişti bile Elleri, gözleri, bacakları Kısacası tüm uzuvları ve tabi ki ruhu.. Tanrım! Öylesine bir ataktı ki bu, sayısız insan topluluğu onun içine şeytan girmiş sanarak ürkek bir şekilde ataklarını avuç içlerine almaya çalışıyorlardı, ama yapamadılar.. Hiç kimse durduramadı dünyayı ayaklandıran bağırışlarını.. Sonra.. Sonrası koca bir karanlık Sonrası muallaklıktan nefrete dönüşen bir dönem Sonrası nefretiyle canavara dönüşen bir kadın ve belki de çıldırma noktası İtaatsiz, güvenmeyen ve güvenilmeyen bencil bir kadın.. İntikamını sadece incitenlerden değil, kendinden bile almak isteyen bir kadın Yol yakınken döndüğü virajlarına kapılmış, sürüklendiği uçurumun kıyısına tutunan bir kadın. Artık insanlara tahammül edemeyen ve tüm insanlığı yok etmek isteyen belki de cani bir kadın.. Suçu kime atmalı şimdi? İncitildiği için bir caniye dönüşen kadına mı? Yoksa onu bu hale getiren incitme mühendislerine mi?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © static monaLisa, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |