Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
Kırılgan bir pazartesi Hüzün dolu bir salı ve sonrası..... Her zaman iyi umutlar besleyin. Ülke içinde bir iç ülke istemeyin, kaybolmaya yüz tutmuş bir yürekle kaybetmeye alışmış bir sevdayı, aynı anda, birlikte yollara düşürmeyin. Unutulmayı seçin ama ne olur özlemeyin. Sevin, sevilin fakat aşık olmayın...... Hırslarınızın kurbanı olurken en çok "para" kelimesinden korkun en az "barış". Bazen tam tersini yapın tüm dünyanın saflığına rağmen. Uzaklara gitmek isterken bir o kadar yakınları seçin çünkü hiç bir zaman uzaklar fayda sağlamamıştır kaçmak istediğimiz şeylerden. Eğlencenin zirvesinde en tepeye çıkmaktansa masun bir gölgelik bulun, güneş teninizi kavurmasın. Eğer çok kızmışsanız efkar dağıtmak için alkollü bir içicek yerine sadece bir bardak çay için daha iyi gelecektir. Korkularınızı "Korkularınızın üstüne gidin" cümlesi gibi değil "cesaret yürek ister" cümlesindeki mana gibi yenin. Yalnızlığınızı sokaklarda değil bir başkasına ait cadde isimlerinde arayın. Uzun soluklu konuşmalardan kaçının neden derseniz hemen hemen hepsinden tartışmayla çıkacaksınız. Yüz yüze gelmeyin. Ufuklara bakarken geleceği düşünmeyin. Sözün bittiği yerde siz devam edin. Aslında asılolan hayattır. Hayatınızı kaale almayın. Bırakın tüm bu saçmalıkları, herşeyi durdurun ve sadece ama sadece kendinize zaman ayırın. Zamanı değerlendirebilmek için yaşayın. Bu söylediklerimi isterseniz düşünürsünüz, isterseniz gerçekleştirirsiniz. İstersenizde benim gibi hayallerde yaşarsınız. fakat siz de bir deneyin..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ugur lalek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |