"İnsan - işte tüm sır burada. Bu sır üzerinde çalışıyorum, çünkü kendim de insan olmak istiyorum." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
yeniliyorum galip gelen yerlerimi önsözlerini ezberliyorum okumadığım kitaların kahramanlar adam gibi ölsün istiyorum son sözü intiharla yazılan romanlarda herkes için mutsuz sonlarım var yar yeniliyorum iyileştirmiyor beni yarım kalmış uykular durup dururken yabancı dillere çevriliyor en sevdiğim şarkılar..... Diyor Yılmaz Erdoğan ve hakketten yeniliyor hayatlar, yeniliyorum..... Saatler saatleri kovalıyor, günler günleri fakat yaşadıklarımız sadece yaşadıklarımızla kalıyor..Ben kazandım derken uzatmayı oynatıyor hakem ve hep o uzatmalarda gol yiyiyorum.. “Hayatın o muhteşem, olabildiğine güzelliklerini yaşa” ilkesini söylüyor çevremdekiler... Oysa ben zıt olmayı severim, tersine giderim akıl almaz bir şekilde..... Ve gittimde, gidiyorumda, anlamsızca........ Çünkü güzellikleri yaşamak istemiyorum artık, çünkü imkansız güzellikler bu hayatta... Ne yapsam, neyi beğensem yasak..... Düşüncelerimle dolaşsam, haykırsam sevdiğimi, sevebildiğimi.... O Zaman yanarım bak..... İşte o yüzden kaybediyorum her neye aşıksam.....Zamandan zamanı çalıyorumki çabuk geçsin zaman yoksa her gecen dakika biraz daha “yeniliyorum”....... Bir kızı seviyorum...O da beni seviyo.... İlk defa kazanıyorum...Bu seferde kaybetmekten korkuyorum..... Bir hayat bir ben....Hep böyle devam ediyor....... Son olarak yine Yılmaz abimle kapatıyorum, duygularımı... yineliyorum yar yeniliyorum galip sandığım yerlerimden yeniliyorum yar yenildikçe yenileniyor aramızdaki duvar.. Uğur Cem Lalek.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ugur lalek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |