Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali |
|
||||||||||
|
ERGENEKON... Can dotlarımdan... O da sözde düzmece edilmiş bir terör örgütü ilişkilendirmesi kapsamında bu sabah gözaltına alındı.Hiç yadırgamadım çünkü beklediğimiz bir sonuçtu.. Sevgili Tuncay Ankara doğumlu ama aslen Erzincan'dan bir köy çocuğu.Yani halkımızdan /bizden ve canımızdan.Bu günlere çok zor geldiğini ben biliyorum,ammansız Vatan/Hürriyet/Cumhuriyet aşkı ile tutuşan yüreğini/hayatını hiçe sayarak geldi ve de bizlere örnek oldu. -2005 te kanalında uyuşturucu/madde bağımlılığı/sokak çocukları verilerine dair canlı yayınlarda bulunmuş o'nu ve tüm çalışan nezih ekibini yakından tanıma olanağına sahipolmuştum. -Evet Türkiye nin en demokratik-laik-en M.Kemal seslerinden biri olan Tuncay'ı da ne yazık ki susturmak istiyorlar.. -Bilindiği üzere daha önce de kanalına yapılan baskınlar,tacizler,aramalarla hem Özkan'ı/ hem de çalışanlarını tedirgin etmişlerdi. -İddianamesiz gözaltılar devam ediyor.ASLINDA M.KEMAL'ler topatılıyor.Tam da akın/akın Vatana sahip çıkabileceğimiz bir konuma gelmişken. -Peki muhalefetsiz iktidarların Teokrasi ve Padişahlık yönetimlerine has olduğu bilinmekte iken,muhalif sesler-mahalif basın neden susturuluyor? -Yani bu sus...daha nereye kadar SUS/SUS gidecek..? -Sevgili Tuncay dostum...bu da geçer...Seyret bak...MANGAL ATEŞİNDE GEMİLER...AMA DENİZ ARTIK FENERSİZ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Atiye DANIŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |