Roman yazmanın üç kuralı vardır. Ne yazık kimse bu kuralların neler olduğunu bilmiyor. -Somerset Maugham |
|
||||||||||
|
Gün geçişlerinde aşk'a savurganlığı, Cümleler içinde nasıl da yoksul, /Öğretide, Nasıl da unutkanlık barındıran şu yalnızlığı, Yürürken ulu orta,/ Gecesine takıldığım sessizlikle, Dünyadan koparılan çiçekler gibi,/ Apansız, Gizli ve kaygısız kelimelerle, Nasıl da tükendiği ötenin,/ Sonrasına kapsam dışı, Kalmayı birbaşına yalansız, Belki de gülebilmek için geriye,/ Sabırsız bir ömürle, Nice kedersiz ve tasasız, Baksam kendime kendimsiz, Bu elleri, bu yüzü tanımam, Anlatımsız bir tarihin gecikmişliği uzayan bakışlarım, Kendini doğuran çiçeklere,/ Aşk tohumu bırakan, Kıyısına vuran deniz yıldızı gibi,/ Ölümsüz, Köpüklenişim suyun teninde,/ Alabildiğine bir deniz ki, Yitirmenin boşluğuna kanatlanan, Akıldan değil kendime sensiz,/ Yüreğine, Yüreğim kadar sahipsiz, Bilmenin yetersizliği sargın son dokuşta, Kararsızlığın aralığı,/ Ve ışıksızlığı gecenin, Tepelerin, dağların, tutunmasızlığın zorluğu, Yokluk gibi değil,/ Aklımı kaçıran sessizlik, Anımsıyorum, Bir nefeste,/ Ruhuma ateş topu yağdıran, Her bekleyişe, Bu özleyişe sensizken,/ Hüzün artıkları ardında, Ölmek için kavuşmasız zamanda, Bana dair her gülüşüne,/ Hayat, Yaşamak demek, Gittin sessizlikle bir olup,/ Tılsımdan vazgeçerek, Şimdi bana, Benim dışımda, Yeni bir aşk gerek....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |