..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Türkiye Cumhuriyeti'nin temeli kültürdür -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Anı > iLkEsU




16 Mayıs 2008
Son Sevgili  
Hoşçakala Veda

iLkEsU



:AIEG:
Son sözünde sessizlik çöktü; bir omuz.
Gidebildiğinde kalmadı içimde?

-Bak ben şu anda bir odadayım, tahmininden de öte yalpayalnız bir çelişkiyim.
Gidebildiğinde kalmadı bir omuz; sessiz çöktü içime; yalpayalnız bir fikir; geceleri başımda ağrışan, o geceleri hep bana açan.

Bak ben odadayım; tahmininden de yoksun kirpiklerim.
Senden esen her ne varsa, tüketmekteyim.

Bak ben odandayım; yalpayalnız bir adım; hecesi kırık, boynu kırık son adım. İlkiyim, yalnız yalpalar yalnız çoğalır .bir ikiyim.

Odanda bir veda, duvarda son kelimelerim, ipler senin elinde; bildiklerimi boğan bir gücü var sevginin.Adı yok, senden ötesi yok.son. senden ötesi yoksun yılgınlık; kırık.

Acınım; açmamaya ve olmamaya gayretli nöbetlerle gölgeli paragraflarda atılan son noktadır adım.İlkinim.
Senden taşan bir hecedir zaferim; sensizim.

Bendesin; bensiz kaldığın odanda zifiri gölgeli bir ucube gibi; korkarak ve gülerek tükenmektesin.

Bendeyim tüm şiirlerin şairzadeleri; mısra mısra şiirinim ben senin, o kaçırdığın aklındayım.Aklın.ım.Akım.

Hoşçakala veda; vedalar hoşçakalın, yalnızlık iklimlerim hoşçakalın; bitirdiğim yüreğimde kalan ihtimallerim her biriniz onsuz kalın; onursuz akşamlara vedalarım hoşçakalın; sebeplerim ve belirsizliklerim bizsiz kalın. Onu bensiz beni bizsiz tadın.
Hoşçakalın şairzade günler ve bizsiz kalın farklı tatlar; adamlar ve kadınlar, bizim dokunduğumuz yerde birer ucube gibi bizde kalın; şimdi beni de siz tadın!

Hoşçakalın bayramlar ve sarhoşlar; nimet nimet dökülür selamsız sabahlar ve aldatanlar; siz aslında, benim yüzüme bakın!

Sensiz sabahlara senin olmayan adamlarla birer merhaba.. Üç kadeh üç sarhoş tat;bizsizken ben, siz beni de tadın.

Hoşgörü günaydı; yalnız kaldı gün; aydı.

Gidebildiğin her zerrende tüketebildiğim kadın. Senin olmamaya yeminlidir, tövbekar kelimelerim; senin olmadığın adamlarla uyanacak olan gözlerim güneş kadar dik; omuzlarım ve koynum sıcak akrep; bensiz, siz kalın.

Hoçakal adam; adamlığın; adamsızlığın; her şeyinle bensiz kalan ruhun hoş.ça.kalın.

Beni bende bizsiz tohumlara onsuz, onursuz; siz bırakın!

Aşk dokunarak dokunur. Senin olmadığın yerde aşk olacak olan adımdır.
Sensiz uyanmaya yemin etti gözlerim; her gidişin bir rüya ;hoşçakal adam, adamlığın ve adamsızlığın; hoşçakala vedamsın.

Merhabamda yanan izmarit kokusu; teni kadın teni; kadın ben değilim; ucubenin teki!

Ellerimin arasında ve kapalı kapı arasında sıkışıp kalan bir kalp gibi; attıkça ölmektesin; renksiz acı; hafızasısın ömrürümün.

Beni taşıyacak başka adamlara, beni veren ellerinden öperim; artık bizim değilim..

İyi akşamlar..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anı kümesinde bulunan diğer yazıları...
Düş Erken
Gri Değil Beyaz
Balıkçı Kedisi
Zaman
Sırra Beden
Şerbet_i Kızıl
Şiirbaz
Çöp Bidonlarında Saklandığım Bir Kedi
Tutkunduğum
Hatırladıklarımdan Mesul Bir Evrende

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İnsan Kaçarken Düşer
Eylülde Gezen Balık
Aşk Ağlar
Lüferin Yaprakları
Güzler
Ankara
İki Harf
Ben İstanbul Olayım
Uçaksavar
Kusursuz Teninin Diğer Yüzü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ruhi Bunal'ım [Öykü]
İhtiyar Sakki'nin Tozlanmış Kütüphanesi [Öykü]
Köstekli Saat [Öykü]
Zaman Sarmaşığı 2 [Öykü]
Zaman Sarmaşığı 3 [Öykü]
Ayrılış [Öykü]


iLkEsU kimdir?

ORİJİNDEN NOTLAR

Etkilendiği Yazarlar:
JOHN FANTE, LATIFE TEKIN, J.D. SALINGER, SAMUEL BECKETT,SYLVIA PLATH,NILGUN MARMARA


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © iLkEsU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.