İnanmıyor musun?Gelmiş işte,bak penceresinden el sallıyor demek ki kontörü yok haber veremedi o yüzden cama gelmemi beklemiş;canım benim ne kadar zayıflamış buradan belli oluyor.Halbuki çok iyi bakıyorum kendime,beni merak etme diyordu hep.Benimde en çok yakıştırdığım pembe tişörtünü giyinmiş üstüne.
Ya niye yalan söyleyeyim inanmıyorsan gel bak işte!Bak gördün mü nasıl gülüp el sallıyor,demekki benim onu özlediğim kadar o da beni özlemiş,kurban olduğum nasıl da gözlerine hasretlik yaşları değmiş.Biraz önce seslendi;söz verdi bir daha gitmeyecekmiş ve benim yerim senin yanın diyerek yalnızlığıma son verdi.Nasıl sevindim anlatamam,ne zaman penceresine baksam hisseder gibi bekliyor camın kenarında.Yok yok senin gözllerin bozulmuş,nasıl göremezsin benim sevdiğim oradaki.Hani hep anlattığım bazen''yeter Resul bu kadar büyük sevdayı nasıl taşıyorsun?'' dediğin sevdam var ya işte o,ta kendisi karşındaki hadi sende el salla.Ne inanmıyor musun hala?O zaman arayayım da kendisi söylesin geldiğini.Hay Allah aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor ama normal uzun süredir buralarda olmadığından demekki iptal olmuş hattı,dur evinin numarasını çevireyim: ''Alo,merhaba,ben Resul,ne gelmedi mi?tamam tamam anladım,iyi günler.Çok şakacıdır benim sevdiğim;odasına saklanmış kimsenin haberi yok,sürpriz yapacak ailesine ya da kızkardeşi işten yeni gelmiş haberi yok.Sen bilerek yapıyorsun biliyorum,sevdiğini istediğinde göremiyorsun ya beni kızdırmak için böyle davranıyorsun.Olsun ben artık hiç kızmam,küsmem,ağlamam. Sevdiğim,iki gözümün nuru gelmiş hem de bir daha hiç gitmeyecekmiş,demekki o da benim onu özlediğim kadar beni özlemiş...