..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Toplum ve Birey > Feyza




1 Şubat 2008
İki Ayaklı Hayvan  
Feyza
Düşün ve oku, sakın üstüne alınma çünkü hepimiz böyleyiz.Ben bile...


:BBFG:
Bazen düşünüyorum da, bu arada ben hep düşünürüm insan düşünen bir hayvandır değil mi?

Ne hayvanız ama farkında mısınız?

Tam bir vahşet, önüne geleni parçalayacak kadar berbatlaştı ilişkiler. Belki 23. yüzyılda falan yazılarımızı okuyup, a şu ilkelliğe bak falan diyecekler.

Biz de onlar için ilkel olacağız bu kesin
Ah... Yağmur ormanlarındaki cahil kabileler gibiyiz vallahi. Hala kendinizi çağdaş falan mı zannediyorsunuz?

Hayır, hayır iki ayaklı hayvanlarız biz.

Ne oldu üstünüze alınmak istemediniz mi? Pek bir şiddetle okudunuz gibi geldi bana, hatta” bu ne diyor ya böyle” dediniz ve başka sayfaya geçtiniz gibi geldi.

Yok, yok geri gel okuyucu bak sana seni anlatacağım
Belki sende kendinle yüzleşecek cesaret yoktur, gel ben sana seni anlatayım...

Bir varmış bir yokmuş... Adı insan olan hayvan bir gün sevincinden havaya bir kurşun atmış bir çocuğu vurmuş.

Bir varmış bir yokmuş... Adı insan olan hayvan bir gün savaş adını verdiği salakca bir toplum hareketiyle atom bombasını atmış.

Biraz küçültelim istersen iki ayaklının yaptıklarını, kendi dünyamıza dönelim, içimize...


Bir varmış bir yokmuş... Adı insan olan hayvan, en sevdiğini bile arkadan bıçaklayıp seyrine dalmış.

Bir varmış bir yokmuş... Sofradan öyle doymuş şekilde kalkmış ki, Afrika'da o sofradan yiyip kalkana kadar kaç açın öldüğünden haberi bile yokmuş.

Neyse bunlar hep duyduğumuz masallar gibi geldi değil mi? Duyup dinleyip tek hamle yapamadığımız oyunlar.

Olsun yaşadığımız sürece iki ayaklı hayvan olmaktan kurtulamayacağımızı bilmenizi istedim. Ne olursak olalım illaki bir tarafımız o hayvandan izler taşıyacak.

Galiba şöyle bir hikaye vardı, yılan yaratıldığında kırk ayaklıymış o zaman bile demiş ki, " kırk ayağım var çok hainim ama, yinede korkarım iki ayaklılardan"

sevgiler...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Dokunma Bana [Öykü]
Olmayana [Öykü]


Feyza kimdir?

İnsanın en önemli değeri olan psikolojik geçmişini ve ona göre yaşadığı kaderini anlatmak isterim, hayal dünyama, rüyalarıma giren herşey benim eserlerimdir.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Feyza , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.