"Denemeler"de gördüğüm şeyi Montaigne'de değil, kendimde buluyorum. -Pascal |
|
||||||||||
|
Yoksun ki, hiç yanımda olmadın ki, nerdesin? Sen de beni ararken yanlış yollara mı saptın? Geri dönemiyorsun eziliyorsun, yıkılıyorsun ama beni arayamıyorsun değil mi? Belki de doğmadın bile, yok yok doğmuş olmalısın hatta benim yaşlarımda olmalısın, senin var olduğunu biliyorum, hissediyorum. Sadece bulmaya çalışmıyorum, çünkü geç kaldım, çünkü yanlış yollara saptım. Karşıma çıktın sandım kaç kere demeyeceğim, bir kere… Karşıma çıktın sandım seni çok sevdim be Adadım sana kendimi, kör ettim, bağladım bedenimi bedenine Ne yalancısın, başka kimlikte çıkmışsın karşıma.Sen değilmişsin o…Ya da o sen değilmiş. Bilmem ne sakladın kimliğini, bulmaya çalışmıyorum dedim ya yanlış yapıyorum seni aradıkça Sen beni bulamadın beceriksiz aşık Gelecektin şöyle bir akşamüstü, iş çıkışı, bir mağaza vitrininde gölgelerimiz buluşacaktı önce, Dönüp bana baktığında şaşıracaktın, büyülenecektin.Ya ben… Ben sana baktığımda hadi ya sen o değilsin kandırma beni diyecektim Hayır benim, tanıyamadın…Benim ve şu anda karşındayım lütfen beni geri çevirme, yoksa seni kaybederim diyecektin Konuşacaktı gözlerimiz sözlerimizden önce…Önce onlar anlaşacaktı hani, dilden tenden önce… Gelmedin, ne ağladım gelmeyişine seneler sonra, sen dediğim o…Ya da o dediğim sen değilmişsin. Çok hayalciyim çok, sanki böyle mi gelirdin gelsen? Kendimi kandırıyorum. Ya tren garında uzaktan gördüğüm biriydin, ya da en çok sevdiğim boğaz gezisinde yanımda yanlış sevgiliyle oturan. Ya bilet alırken çarpıştık, “biraz dikkatli olun lütfen” dedim sana, ya da ben sen sandığımla mutluyken ne mutlular diye iç geçiren bir yalnız. Gelmedin, hiç gelmedin… Gelmeyeceksin, yoksun ve sabah hala oluyor. Hayat devam ediyor, ben yaşlanıyorum ve büyüyorum. Çoklu zeka kuramını bile aştım biliyor musun? Sekiz çeşit zekanın hepsini kullandım sayende Yanımda olsaydın anlatırdım sana, ama yoksun Olsaydın sorardın bana “bugün ne yaptın” diye. Saçlarımı okşardın, içten sevecen tek samimiyetsizlik hissettirmeden. Bana aşık olurdun ben de sana, ölünceye kadar Aşk yok diyorum her sorana. Var aslında…Eğer sen olsaydın yanımda vardı benim için aşk. Hani bulutlarda gezmek, güllerde kokusunu duymak falan değil, gerçekten içten sensiz yapamazdım. Çok gerçekçiyim çok, eğer bulsan beni ne derim sana biliyor musun? Geç kaldın çok geç…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Feyza , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |