Gerçeği arayan bir insan, öncelikle her şeyden gücü yettiğince kuşku duymalıdır. -Descartes |
|
||||||||||
|
I. Mıh gibi aklıma kazınmış anlardan, anılardan, gecikmiş sözcükleri seçip sakladım belleğimde. Onları fısıldadım kulaklarıma her gece, durmadan... Onları sardım belime, onları örttüm üstüme ve öylece geçirdim bilmem kaç saati, günü, ayı... Peşi sıra gün ışıdı, gün battı, hep karanlık, hep karaydı; habersizdim. Kaç zaman gözüme ilişen tek renk duvardaki soluk mavi ve duvarda asılı duran iki minik sevgilinin o şirin tablosuydu. İşte o tablo çarpıyordu her defasında sensizliği yüzüme, buz gibi suya itilmiş gibi irkiliyordum. Hiç açmadım bu yüzden gözlerimi, ve hiç kıpırdamadım, korktum, ya uyanırsam diye. Ya silinirse diye belleğimden o sözcükler! Her biri bizi resmediyordu çünkü düştüğü cümlede. Kısa bir zaman diliminin fotoğraf albümü gibi, sayfa sayfa çeviriyordum. Gözlerimi kapayıp her karenin kompozisyonunu okuyordum kendime, yüksek sesle... Hepsi sahici, hepsi canlıydı; hiç birindeki gülümseme yapmacık, sahte değildi; deli dolu, dolu dizgin bir mutluluğun tuvallere akması gibiydi, an be an... II. Aldanma di'li geçmiş zamanla çekimlenmiş cümlelerime, biliyorsun, hepsi şimdiki zamana gecikmenin utancına bulanmış, adressiz bir mektubun çekingen cümleleri gibi. Biliyorsun Sevda(can), en iyi sen biliyorsun; çünkü sen benim gibi seviyorsun!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bedri Adanır, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |